Copy paste από το Mediasoup:
"Μετά τις προειδοποιήσεις στα πακέτα των τσιγάρων έρχονται και οι προειδοποιήσεις στις φωτογραφίες.
Στην Γαλλία η βουλευτής Βαλερί Μπογέ και άλλοι πενήντα πολιτικοί πρότειναν έναν νόμο για να καταπολεμήσουν την διαστρεβλωμένη εικόνα των μοντέλων στις φωτογραφίες με σκοπό να αντιμετωπίσουν τις διατροφικές διαταραχές κοριτσιών που προσπαθούν να μοιάσουν σε αυτά τα μοντέλα.
Αυτό που προτείνουν είναι να συνοδεύεται η φωτογραφία από μια λεζάντα, που να λέει για παράδειγμα, ότι η φωτογραφία αυτή τροποποιήθηκε για να φαίνεται πιο ωραίο το πρόσωπο.
Η Μπογέ δήλωσε ότι τα μη ρεαλιστικά πρόσωπα μπορούν να οδηγήσουν σε διάφορα ψυχολογικά προβλήματα και ιδιαίτερα σε διατροφικές διαταραχές."
Από αυτό εδώ το blog λέμε εδώ και μήνες για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει η εικονική πραγματικότητα που παρουσιάζουν κάποια μέσα. Κι επηρεάζει μία φορά αρνητικά η εικόνα μιας διαφήμισης τότε επηρεάζει 10 φορές η παράλλαξη μίας δήθεν φυσικής φωτογραφίας (όπως είναι τα παπαρατσι).
Η φωτό της Μενεγάκη είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα της αλλοίωσης που έχει υποστεί για να την βλέπουν οι αναγνώστες περιοδικού 15 χρόνια νεότερη.