16 μήνες καμπανιά στον μετρ την καμπάνιας Νίκο Ευαγγελάτο

Το πάλεψε ο Νίκος Ευαγγελάτος αλλά βγήκε ηττημένος. Όχι, δεν αναφερόμαστε στις συνήθης μάχες στου πίνακες της AGB, αλλά στην προσπάθεια να γλιτώσει την διαγραφή του από την ΕΣΗΕΑ. Πιο συγκεκριμένα, ασκήθηκε αυτεπάγγελτη πειθαρχικής δίωξης κατά του Ευαγγελάτου γιατί πρωταγωνίστησε στην διαφημιστική καμπάνια εταιρίας ηλεκτρονικών υπολογιστών. Κάτι που αυτομάτως σημαίνει παράβαση του άρθρου 7, παρ. 1, εδ. α’ του Καταστατικού και άρθρου 5, παρ. γ’ του Κώδικα Αρχών Δεοντολογίας. Για να τα κάνουμε πιο λιανά, η ΕΣΗΕΑ απαγορεύει ρητά και κατηγορηματικά στους δημοσιογράφους – μέλη της να συμμετέχουν σε διαφημίσεις επί πληρωμή.

Στην απολογία του ενώπιον του Συμβουλίου, ο Νίκος Ευαγγελάτος υποστήριξε τα εξής:

«Γνωρίζω και σέβομαι το Καταστατικό και τον Κώδικα Δεοντολογίας της ΕΣΗΕΑ, όμως στο εδάφιο της απαγόρευσης διαφημίσεων από δημοσιογράφους έχω αντίθετη άποψη. Θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχουν περιορισμοί, αλλά όχι γενικευμένη απαγόρευση. Αποδέχθηκα την πρόταση της διαφήμισης της συγκεκριμένης εταιρείας, γιατί θεωρώ ότι η παραγωγή τεχνολογίας αιχμής από ελληνικά μυαλά είναι πολύ σημαντική για την οικονομία της χώρας».

Τελικά το Συμβουλίο, σημειόνοντας μάλιστα ότι «ο συν. Ευαγγελάτος κατ’ εξακολούθηση έχει παραβιάσει το Καταστατικό και τον Κώδικα Δεοντολογίας», την ποινή της προσωρινής διαγραφής 16 μηνών από τα μητρώα της ΕΣΗΕΑ.

Θυμίζουμε πως για τον ίδιο λόγο (συμμετοχή σε διαφημιστική καμπάνια) είχε διαγραφεί για έξι μήνες από την ΕΣΗΕΑ και η σύζυγος του Νίκου Ευαγγελάτου, Τατιάνα Στεφανίδου, με τη διαφορά ότι εκείνη, κατά την εκδίκαση της υπόθεσης της είχε προτιμήσει να μην απολογηθεί καν.