«Αχ κουνελάκι ξύλο που θα το φας» λέει το γνωστό παιδικό τραγουδάκι, αλλά το ξύλο πιθανόν πρέπει να το φάνε οι ιθύνοντες που μόλις10 μήνες μετά την αρχική δημοσίευση στο περιοδικό Numero 100 φωτογράφισαν με τον ίδιο τρόπο την Ελεονώρα Μελέτη για το Nitro. Ο τεράστιος λαγός και η τούρτα που τρώει (αναγκαστικά) είναι πανομοιότυπα και στις δύο φωτογραφίσεις. Η ουσιαστική διαφορά είναι στο styling αφού η Eva Herzigova φοράει ένα θηλυκό φόρεμα υψηλής ραπτικής ενώ η Ελεονώρα Μελέτη σέξι κορσέ και κολάν παραμένοντας πιστή στο προκλητικό προφίλ του περιοδικού.
Το Μάρτιο του 2009 η Madonna έκανε μια φωτογράφιση για το περιοδικό «W» με τη βοήθεια του μοντέλου Jesus. Για το άκρως ερωτικό αποτέλεσμα έφταιγε η χημεία που δημιουργήθηκε κατά το shooting αφού μετά η βασίλισσα της ποπ και το μοντέλο έγιναν ζευγάρι. Ακριβώς ένα χρόνο αργότερα η Βάνα Μπάρμπα κάνει για λογαριασμό του Athens Magazine ένα αντίστοιχο editorial, χωρίς τον Jesus αυτή τη φορά, αλλά με ένα εγχώριο μοντέλο και μάλλον χωρίς να δημιουργηθεί ειδύλλιο στα παρασκήνια.
Τι καλύτερο δώρο για το φιλοθεάμον αντρικό κοινό από ένα πανέμορφο μοντέλο που φοράει μόνο ένα φιόγκο; Η Αμερικανίδα Erin Wasson έρχεται λίγο μετά τις γιορτές, συγκεκριμένα το Φεβρουάριο του 2006 ως bonus present! Τρία χρόνια αργότερα, τα Χριστούγεννα, η “πολυτάλαντη” τραγουδίστρια, παρουσιάστρια, μοντέλο, show woman, ειδική σεξολόγος Σάσα Μπάστα φωτογραφίζεται -surprise!- γυμνή για το Maxim φορώντας μόνο το φιόγκο που κάνει τη διαφορά...ή μάλλον την ομοιότητα!
Οι διαφορές; Πάρα πολλές... με χαρακτηριστικές, το μουσικό είδος που υπηρετούν, το μέγεθος της διασημότητας που απολαμβάνουν, η ηλικία, το χρώμα του δέρματος τους κ.α. Το κοινό τους; Οι δύο τραγουδίστριες βρέθηκαν από νεαρή ηλικία στην ζούγκλα της showbiz. Α! Και οι δύο δεν μιλάνε καλά ελληνικά… Όμως είτε με σέξι μπικίνι, είτε με ταγιέρ, είτε σε λίμνη είτε στο κέντρο της πόλης, η μαύρη πριγκίπισσα της μουσικής, Beyonce και η εγχώρια λαίδη, Άντζελα Δημητρίου δεν δείχνουν να τρομάζουν από τους άγριους κροκόδειλους που συνοδεύουν.
Δροσερές παρουσίες και οι δύο, καταφέρνουν να βρίσκονται παράλληλα μπροστά και πίσω από τον φωτογραφικό φακό κλέβοντας τις εντυπώσεις. Η νεαρή τραγουδίστρια Ciara για το καλοκαιρινό τεύχος του Rap up αρκέστηκε σε ένα ριγέ κορμάκι, ένα διχτυωτό καλσόν, μια φωτογραφική μηχανή και ένα πολλά υποσχόμενο βλέμμα. Κάτι που έπραξε αναλόγως η απόφοιτη του μουσικού talent show X factor, Ελευθερία Ελευθερίου με μοναδική διαφορά ότι το δικό της καλσόν είχε αστεράκια προδιαθέτοντας το κοινό για το άστρο της που είναι έτοιμο να λάμψει!
Όταν το Δεκέμβριο του 2009 η 42χρονη σταρ της μεγάλης οθόνης Nicole Kidman αποφάσισε να κάνει την επανάσταση της προβάλλοντας τη σεξουαλικότητά της, το εξώφυλλο του GQ αποτέλεσε το ιδανικότερο έδαφος. Όταν ένα χρόνο αργότερα η πάλαι ποτέ ηθοποιός και παρουσιάστρια Σοφία Αλιμπέρτη στα 47 της επέλεξε να προκαλέσει εξίσου μέσα από τις σελίδες του Athens Magazine, πόνταρε στον ίδιο μαύρο κορμάκι, τα μακριά γάντια και το αδυσώπητο photoshop...
Παρότι Ιούνιος (του 2009) η σέξι Megan Fox δείχνει να κρυώνει επιλέγοντας να φορέσει μια κλασσική καπαρντίνα πάνω από τα αποκαλυπτικά της εσώρουχα και τις ζαρτιέρες. Κάτι που ξαναβλέπουμε στο Big fish έναν πιο κρύο μήνα, το Φεβρουάριο του 2010, από την πρώτη νικήτρια της “μοντελοσχολής” του δημιούργησε φέτος ο ΑΝΤ1 αφού η καλλονή Σεράινα έριξε πάνω της μια ίδια καπαρτίνα. Τουλάχιστον αμφότερες οι μελαχροινές κυρίες είναι θεές...
Στην περίπτωση που το concept μιας φωτογραφίας είναι τόσο απλό και minimal είναι να απορεί κανείς γιατί μπαίνουν στη διαδικασία να το αντιγράψουν…Για το εξώφυλλο του GQ χρειάστηκαν ένα σκαμπό και την καλλονή Heidi Klum να φοράει…τίποτε. Παρότι λιτό και απέριττο, το clopy paste έγινε με το σκαμπό να αλλάζει χρώμα, το μοντέλο να αλλάζει σε Ρία Αντωνίου όπου φοράει…σχεδόν τίποτε. Μία από τα ίδια δηλαδή…
Το περιοδικό Nitro για πολλοστή φορά αντι-γράφει (αλλά δεν μαθαίνει) κλέβοντας την ιδέα της φωτογράφισης της σεξοβόμβας Pamela Anderson που έκανε ο διάσημος φωτογράφος David LaChapelle. Το ανατρεπτικό concept απαιτούσε ένα στρώμα έξω από μια ήσυχη γειτονιά ενός τυπικού αμερικάνικου προαστίου και μια χυμώδη ξανθιά που φορά μόνο τις μπότες της (και γάντια). Η ελληνική κόπια αντικατέστησε την Pamela Anderson με τη Σάσα Μπάστα αλλά στο θέμα του background τα πράγματα δεν ήταν τόσο εύκολα. Επειδή τα αμερικάνικα προάστια δεν μοιάζουν καθόλου με τα ελληνικά, φυσικά δεν έκαναν τη φωτογράφιση στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού αλλά πήραν μια αντίστοιχη εικόνα και την τοποθέτησαν πίσω από την ξαπλωμένη Σάσα Μπάστα. Τόσο απλά, εύκολα και ανέξοδα.
newstime
Το εκπληκτικό με το παραπάνω clopy paste είναι ότι η Σάσα Μπάστα ήταν μόλις 8 χρονών όταν η Μαντόνα φωτογραφιζόταν με kinky ύφος για το εξώφυλλο του αμερικάνικου Esquire. Δεκατέσσερα χρόνια μετά η Ελληνίδα tv persona- τραγουδίστρια- μοντέλο- ειδήμων στο σεξ έδωσε μια αντίστοιχη πόζα στο αντρικό κοινό που ξεφύλλισε το Nitro για να μας θυμίσει ότι η νέα είναι ωραία. Όσο η παλιά;
Με διαφορά ενός χρόνου η Megan Fox φωτογραφημένη στο GQ πρόλαβε την Χριστίνα Κολέτσα που την είδαμε στις σελίδες του Esquire σε ίδια πόζα. Η Ελληνίδα τραγουδίστρια με διαφορά στήθους κάνει την αντεπίθεσή της βγάζοντας γλώσσα στη σέξι ηθοποιό. Ποια είναι η καλύτερη; Η επιλογή είναι δική σας…
Η κεντρική ιδέα παραμένει κοινή αλλά εδώ μπορούμε να παίξουμε με μεγαλύτερη ευκολία το «βρες τις διαφορές». Αρχικά η Janet Jackson φοράει μόνο ένα τζιν ενώ η Γωγώ Μαστροκώστα ένα χρυσό μαγιό που καλύπτει τα επίμαχα σημεία. Βέβαια την τραγουδίστρια βγάζει από την δύσκολη θέση το ζευγάρι χέρια που κρύβουν το στήθος της, κάτι που δεν κρίνεται απαραίτητο στην περίπτωση της Μαστροκώστα που ο παρτενέρ της απλώς της αγκαλιάζει.
Στη συγκεκριμένη φωτο- αντιγραφή δύο μοντέλα στηρίζουν τις εξαιρετικές αναλογίες τους σε λευκούς τοίχους ενώ η Angie Everhart παρά τα ιλιγγιώδη extension ρίχνει και μια ματιά στο φακό, σε αντίθεση με την Έλσα Τόλη που όλο αυτό το μαλλί δείχνει να την εμποδίζει.
Η γνωστή σεξοβόμβα Pamela Anderson ως προκλητική λολίτα με τα πατίνια φωτογραφίζεται το 2001 για το περιοδικό Stuff. Λίγο καιρό μετά η παίκτρια ριάλιτι Κλειώ Λιάπη κάνει ακριβώς το ίδια πράγμα! Ευτυχώς φρόντισε να αλλάξει το όνομα στο μπλουζάκι από «Pam» σε «Cleo»
Η καλλονή Jessica Alba καταστρέφει τριαντάφυλλα όσο εύκολα έκλεψε το ελληνικό περιοδικό Max το concept από το editorial που έκανε στο GQ. Χαρακτηριστικό είναι πως το νεαρό μοντέλο Χριστίνα Στεφανίδη φοράει πανομοιότυπα κόκκινα ρούχα με αυτά της Alba, ενώ ακόμη και ο τρόπος που είναι απλωμένα τα ροδοπέταλα είναι ανατριχιαστικά ίδιος.
Ξανθιά ή μελαχρινή; Πολύτεκνη μητέρα και σύζυγος ή ελεύθερη και ωραία; Αγαλματένιες αναλογίες των γερμανικών γονιδίων ή εκρηκτική μεσογειακή ομορφιά; Heidi Klum ή Κατερίνα Στικούδη; Περιοδικό Αrena του 2007 ή Nitro του 2008; Και κυρίως…με το πάνω μέρος του μαγιό ή χωρίς;
Για να είμαστε ακριβοδίκαιοι, η συγκεκριμένη φωτογράφηση της Britney Spears στο Esquire το Νοέμβριο του 2003 δεν είναι πρωτότυπη. Βέβαια αυτό δεν εμπόδισε το ελληνικό αδερφάκι του, ένα μήνα μετά να παρουσιάσει την Γωγώ Μαστροκώστα με το ίδιο λευκό πουλόβερ και το ίδιο 50’s χτένισμα. Την αυθεντική ιδέα αυτής της αισθησιακής εικόνας συναντάμε περισσότερα από 50 χρόνια πριν το 1955, όταν ο Milton H. Greene φωτογράφιζε το απόλυτο σύμβολο του σεξ την Marilyn Monroe για την συλλογή “Red Sweater”.
Το μέσο είναι μήνυμα είναι μια από τις αρχές της επικοινωνιολογίας. Και εδώ το μέσο είναι οι τηλεοπτικοί δέκτες και το μήνυμα ποιο άλλο…η αντιγραφή. Η καμπάνια των Ιταλών σχεδιαστών Dolce and Gabbana με τη Βραζιλιάνα καλλονή Gigele αναπαράγεται για λογαριασμό του Nitro από τη Δέσποινα Βανδή στην πιο σεμνή εκδοχή του, χωρίς δηλαδή να γλιστράει το φόρεμα αποκαλύπτοντας επίμαχα σημεία.
Για ένα πουκάμισο αδειανό…ή μάλλον εξαιρετικά γεμάτο! Πανέμορφα ξανθά μοντέλα και τα δύο που για συντροφιά τους έχουν μονό ένα λευκό πουκάμισο και το τσιγάρο της παρηγοριάς. Βέβαια η Τζούλια Αλεξανδράτου καπνίζει περισσότερο προβληματισμένη καθώς η φωτογράφηση της στο ελληνικό Esquire έγινε ένα εξάμηνο αργότερα από την πρωτότυπη με την Doutzen Kroes.
Άφησαν για λίγο τα μικρόφωνα για να επιβιβαστούν σε στιλάτες πανομοιότυπες βέσπες οι κυρίες Jennifer Lopez και Πέγκυ Ζήνα. Ακόμη και το ντύσιμο είναι ίδιο, με τα κοντά πουλόβερ που αναδεικνύουν τους κοιλιακούς αλλά και τα καυτά σορτς. Η μόνη διαφορά είναι ότι η Λατίνα προτιμά τις μπότες σε αντίθεση με την Ελληνίδα τραγουδίστρια που φοράει πέδιλα. Λογικό αφού έχουμε και 9 μήνες καλοκαίρι…
Μπροστά αλλά και πίσω από τις κάμερες το clopy paste καλά κρατεί. Εδώ οι ομοιότητες εξαντλούνται στο ίδιο σκηνικό, στις φωτογραφικές μηχανές και στις ασημί γόβες. Διότι κατά τ’ άλλα το μοντέλο Gigele δεν έχει καμία σχέση με τη tv persona των μεσημεριανών εκπομπών Στέλλα Μπεζεντάκου. Κατά τη γνώμη μας η πιο ατυχής απόδοση ξένου concept και με τη μεγαλύτερη χρονική καθυστέρηση...πέντε χρόνια μετά.
Η σχολή φωτογραφίας Silver Eye παρουσίασε τη δημιουργία της και οι δαιμόνιοι καλλιτεχνικοί διευθυντές του Max την εφάρμοσαν στην τραγουδίστρια Εύα Μιλλή με ένα εντυπωσιακά ίδιο αποτέλεσμα. Πάντως η αισθητική και των δυο φωτογραφιών είναι εξαιρετική.
Παίζει εκτός έδρας και με αναπληρωματικούς το μοντέλο Κωνσταντίνα Πόπη! Πως πάει να τα βάλει με την αιθέρια Angelina Jolie σε μία αριστουργηματική φωτογράφιση του διάσημου καλλιτέχνη David LaChapell;. Δυστυχώς ακόμη και στην αντιγραφή χρειάζεται τέχνη και ταλέντο…δεν αρκεί μόνο το άσπρο αλογάκι.
Ζιζέλ εναντίον Δέσποινας Βανδή και Vanity Fair εναντίον Nitro! Ποια από τις δύο κυρίες κερδίζει το στέμμα της πρωτοτυπίας; Αναμφίβολα η Βραζιλιάνα καλλονή που έχει φωτογραφηθεί 2 χρόνια πριν την Ελληνίδα τραγουδίστρια.
Στη συγκεκριμένη φωτο- αντιγραφή μια φέτα καρπούζι αλλάζει χέρια κατά τους καλοκαιρινούς μήνες αλλά με 2 χρόνια διαφορά. Εκτός από το “τυχερό” καρπούζι...και το σαγηνευτικό γαλάζιο βλέμμα είναι πανομοιότυπο! Η μόνη διαφορά που εντοπίζεται περικλείει την αιώνια μάχη των μελαχρινών έναντια στις ξανθές, με εντυπωσιακές εκπροσώπους την Αντριάννα Λίμα και τη Τζούλια Αλεξανδράτου από το κάθε “στρατόπεδο”.
Μέλι στάζει το παρακάτω concept, με την απόλυτη φαντασίωση των αντρών Μόνικα Μπελούτσι να φωτογραφίζεται σε μία πόζα που ξεσηκώνει πάθη και αντίστοιχα το μοντέλο Ζωή Στασινού να πραγματοποιεί το ίδιο για λογαριασμό του περιοδικού Max λίγο καιρό αργότερα.
«Το κορίτσι και το άλογο» ακούγεται αρκετά κλισέ… όπως κλισέ είναι ότι για ακόμη μία φορά ο συνήθης ύποπτος, το περιοδικό Nitro αντέγραψε επακριβώς ένα ξένο εξώφυλλο, αυτή τη φορά του Vanity Fair. Φαίνεται ότι η Ζιζέλ είναι η αγαπημένη του Nitro αφού δεν είναι η πρώτη φωτογράφιση της που αντιγράφουν, η μόνη διαφορά στην προκειμένη περίπτωση είναι οι βούλες στο τρίχωμα του αλόγου που μεταφέρει την Εύα Λάσκαρη.
Ο Οκτώβριος του 2006 ήταν ο μήνας που τα pin up εξώφυλλα είχαν την τιμητική τους! Για λογαριασμό του περιοδικού «Rolling Stone» η τραγουδίστρια των Black Eyed Peas φόρεσε τα παστέλ εσώρουχα της, την τιάρα και το πιο πονηρό της βλέμμα και φωτογραφήθηκε από τον Max Vadukul. Τέλη του ίδιου μήνα η – παραλίγο βασίλισσα του πρωινού- Ελεονώρα Μελέτη παίρνει τα ροζ εσώρουχά της και την τιάρα της και αποθανατίζεται με πανομοιότυπο concept στο Down Town…σε προσπάθεια να εδραιώσει το τίτλο της βασίλισσας μάλλον.
Δεν κατάφερε να αποκρούσει το σουτ στην εστία της πρωτοτυπίας η νεαρή ηθοποιός Αγγελική Λάμπρη, σε αντίθεση με την Ζιζέλ που για τρίτη φορά εξουδετέρωσε την επίθεση σαν πρωτοπόρος που είναι… Το μαύρο φόρεμα, τα γάντια και οι επιγονατίδες συμπληρώνουν την αντιγραφή.
Πόλεμο στην βαριά αμφίεση έχουν ξεκινήσει οι Κάρμαν Ηλέκτρα και Σαμπρίνα, η κάθε μία από το δικό της πεδίο μάχης! Η παρουσιάστρια του MTV φωτογραφήθηκε στο αμερικάνικο Maxim τον Ιούλιο του 2005 και η τραγουδίστρια στο ελληνικό «αδερφάκι» του 1,5 χρόνο αργότερα.
by newstime.gr