Δικηγόρος του Διαβόλου

Ένας χαμός γίνεται για μέρες στα δελτία ειδήσεων για τον μπάτσο που έβαζε δύο αλλοδαπούς κρατούμενους να αλλλομπατσόνονται.

Η υπόθεση όμως μου δημιουργεί κάποιες απορίες και θα το εκτιμούσα πολύ αν μου τις λύνατε.

Τονίζω, πριν ακούσω (ή πιο σωστά, διαβάσω) διάφορες μπούρδες, ότι δεν υποστηρίζω καμία από τις δύο πλευρές (αστυνομικού-θυμάτων) αφού έχω μάθει ότι σε τέτοιες περιπτώσεις η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση.

  1. Γιατί έπρεπε να περάσει ένας χρόνος για να αποκαλυφθεί το περιστατικό;
  2. Αυτός που έδωσε στην δημοσιότητα το βίντεο, άρα και το τράβαγε, γιατί δεν προσπάθησε να σταματήσει τον συνάδελφο του μιας και προφανώς δεν ενέκρινε την συμπεριφορά του;
  3. Γιατί δεν ζυγίζουμε (χωρίς απαραίτητα να δεχόμαστε) τους ισχυρισμούς του «δράστη» που λέει ότι τον εξανάγκασαν σε αυτή την συμπεριφορά βρίζοντας την μάνα του και αντιθέτως τον σταυρώνουμε χωρίς καμία πρόθεση να το ψάξουμε μπας και λέει αλήθεια; Δεν είναι σαν να λειτουργούμε εμείς οι πολιτισμένοι σαν την Ιερά Εξέταση του Μεσαίωνα;
  4. Στην περίπτωση, κυρίες μου, που κάποιος σας βουτήξει την τσάντα δεν θα ευχηθείτε να βρεθεί ένας μπάτσος σαν αυτόν για να σας σώσει και να σαπίσει τον κλέφτη;
  5. Πόσοι από εσάς (και σε αυτό το τσουβάλι βάζω και τους δημοσιογράφους που κατακρίνουν χωρίς να ακούνε τον αντίλογο) δεν φτιάχνεστε με αμερικάνικες ταινίες και σειρές όπου οι μπάτσοι περνάνε τόσο από ψυχικά όσο και σωματικά βασανιστήρια τους ύποπτους μέχρι να ομολογήσουν;
  6. Έχει το δικαίωμα κάποιος που πάει στο γήπεδο και πετάει μπουκάλια στους διαιτητές, μετά να βάζει το κοστουμάκι του και να καταγγέλλει την αστυνομική βία;
  7. Τελικά η βία από την αστυνομία δεν είναι δεκτή ενώ από τους υπόλοιπους πολίτες είναι;

Υγ. Το επίμαχο βιντεάκι το έχω κι εγώ (δεν είναι δα και δύσκολο να το βρει κάποιος), αρνούμαι όμως να το αναρτήσω στο blog αυτό γιατί πολύ απλά θεωρώ ότι προβάλλοντας το θα έβαζα κι εγώ ένα λιθαράκι στην διαφήμιση της βίας. Όχι της αστυνομικής βίας. Γενικά της βίας.

Υγ2 Και για όσους χαρακτηρίζουν το Αστυνομικό τμήμα Ομονοίας «Ελληνικό Γκουαντάναμο» τους εύχομαι να τους δοθεί η ευκαιρία να έχουν ρεαλιστικό μέτρο σύγκρισης επισκεπτόμενοι το original.

Υγ3. Μήπως να σταματήσουμε λίγο τις υπερβολές για να τσιμπάμε νουμεράκια;