Samaras Almighty
















Λίγες μέρες μετά την συνομιλία του με το Θεό, ο Αντώνης Σαμαράς δίνει μία συνέντευξη τόσο αληθινή όσο η κουβέντα που είχε με τον Μεγαλοδύναμο.

Κύριε Σαμαρά, έχει γίνει τεράστιος ντόρος με την δήλωση σας ότι μιλήσατε ακόμα και με το Θεό. Δεν νομίζεται ότι στην δύσκολη αυτή εποχή ήταν κάπως υπερβολικό από μέρους σας;
Μα γιατί; Δεν καταλαβαίνω που βρίσκετε την υπερβολή. Αφού όλοι λένε “έχει ο Θεός”. Ας δώσει και σε μας κάτι.
Κι έτσι απλά θέλετε να μου πείτε πήγατε στο Θεό και ζητήσατε βοήθεια.
Ε, όχι τόσο απλά. Στην Ελλάδα ζούμε. Έψαξα για μέσο.
Δηλαδή;
Πρώτα απευθύνθηκα στον Άγγελο Αναστασιάδή αλλά τζίφος. Αυτός έχει κονέ μόνο με την Παναγιά. Ύστερα μίλησα με το Νίκο Αλέφαντο αλλά αυτός μου έδωσε το κινητό του Μαραντόνα. Μετά μίλησα με την κυρία Ελένη Λουκά αλλά πάλι τζίφος. Ούτε στον παράδεισο δεν την παίρνουν αυτήν στα σοβαρά. Έφτασα μέχρι και στον Ιερόνυμο αλλά αυτός μου ζήτησε γρηγορόσημο. Κάποια στιγμή με λυπήθηκε ο Θεός και μου έστειλε ένα αρχάγγελο αλλά έκανα μία… βλακεία.
Εσείς; Μου κάνει εντύπωση. Τι βλακεία;
Ε, να, όταν χτύπησε το κουδούνι κοίταξα από το ματάκι και τον είδα να κρατάει ένα κρίνο. Ε, τόσα έχουμε ακούσει, φοβήθηκα κι έκανα ότι έλειπα.

Συνέχεια:  redcarpet.gr/press/samaras-almighty/