Οι ατάκες που ονειρεύονται να ακούσουν οι άντρες από τις γυναίκες τους



  • Αγάπη μου είσαι σίγουρος ότι ήπιες αρκετά? Μήπως πρέπει να πιεις μία μπύρα ακόμη;
  • Καλά, τι γαμάτη κλανιά ήταν αυτή? Ρίξε άλλη μία!
  • Αποφάσισα ότι δεν θα φοράω πλέον ρούχα μέσα στο σπίτι.
  • Πάω μια στιγμή να φτιάξω τη πόρτα που χάλασε.
  • Μα καλά, δεν σε περιμένουν οι φίλοι σου να πάτε για μπύρες και κανένα γκομενάκι; Τι κάθεσαι εδώ;
  • Το ξέρω ότι είναι κάπως σφιχτά τα… οπίσθιά μου, αλλά δεν το δοκιμάζουμε άλλη μια φορά?
  • Είσαι τόσο sexy όταν είσαι πιωμένος!
  • Ε, σιγά, και του χρόνου θα έχω γενέθλια, φυσικά και να πας σήμερα γήπεδο με τα παιδιά…το ρωτάς;
  • Αχ, βαριέμαι, δεν έχω και τίποτα να κάνω, ας σου πάρω μία…
  • Αφού αγάπη μου εγώ κερδίζω αρκετά χρήματα, σταμάτα να δουλεύεις!
  • Αχ, μωρό μου, αυτό πρέπει να το δεις… μόλις βγήκε η νοστιμούλα κόρη του γείτονα στο μπαλκόνι, και δεν φοράει σχεδόν τίποτα… δεν είναι πολύ πρόστυχη?
  • Όχι, όχι, θα το πάω απλά στο συνεργείο, γιατί θέλει λάδια.
  • Λοιπόν, λέω σήμερα να νοικιάσουμε μια τσόντα, να πάρουμε και ένα κασόνι μπύρες, και να φωνάξω και την κολλητή μου που χαλβαδιάζεις τόσο καιρό, να κάνουμε στο σπίτι ένα τρίο.
  • Ασε τώρα τον άγιο Βαλεντίνο, και πάρε μου άμα θες για δώρο ένα διαρκείας για τον γαύρο/βάζελο/άεκ κτλ.
  • Αγάπη μου ξεκίνησα γιόγκα για να τα καταφέρω να βάζω σωστά τα πόδια μου πίσω από το κεφάλι!
  • Φυσικά και δε με πειράζει που ξέχασες το καπάκι της τουαλέτας κάτω…
  • Πάω να μαγειρέψω κάτι… Δε παίζεις λίγο με το Playstation όσο θα είμαι στη κουζίνα…
more...