Ανέκδοτα: 5 ιατρικά στα γρήγορα

- Δυστυχώς έχω πολύ κακά νέα. Είσαι βαριά άρρωστος! Σου μένει ελάχιστος χρόνος ζωής!
- Γιατρέ μου! Πόσος χρόνος μου μένει;
- Δέκα.
- Δέκα, τί; Μήνες; Εβδομάδες; Τι;
- Εννιά... οχτώ... επτά...

-Γιατρέ έχω πρόβλημα στην όραση!
-Σας πιστεύω, κύριέ μου, εδώ είναι κρεοπωλείο!

Λέει ο γιατρός στον ασθενή:
- Το πρωί θα πάρεις ένα κόκκινο χάπι μαζί με ένα ποτήρι νερό, το μεσημέρι ένα μπλε χάπι μαζί με ένα ποτήρι νερό και το βράδυ ένα πράσινο χάπι μαζί με ένα ποτήρι νερό.
- Γιατί τι έχω, ρωτά ο ασθενής;...
- Δεν πίνεις πολύ νερό!

Γιατρός: Δε βρίσκω σαφή αίτια για τα συμπτώματά σας. Μάλλον φταίει το ποτό...
- Εντάξει γιατρέ. Να ξανάρθω όταν θα ξεμεθύσετε;

Ήταν ένας τύπος που είχε αιμορροΐδες. Ντρεπόταν να πάει στον γιατρό, και ακολούθησε το γιατροσόφι της γιαγιάς του, και έβαζε πάνω τους το κατακάθι του καφέ. Όμως αντί να καλυτερεύσει, χειροτέρευσε, και έτσι το πήρε απόφαση να πάει στον γιατρό:
- Γιατρέ μου, του λέει, έχω αιμορροΐδες, και βάζω κατακάθι του καφέ, αλλά χειροτέρευσαν, για ρίξε μία ματιά.
Ο γιατρός του λέει να γδυθεί και τον εξετάζει:
- Βλέπεις κάτι γιατρέ; ρωτάει ο ασθενής όλο αγωνία.
- Χμμ, μεγάλη πόρτα θα διαβείς...