H Καλόγρια και τα κουλουράκια


Μια καλόγρια κατεβαίνει στην πόλη για ψώνια αφού γεμίζει το καλάθι της προσπάθησε να σταματήσει κάποιο αυτοκίνητο για να γυρίσει στο μοναστήρι. Σταματάει μια τζάγκουαρ κατεβαίνει το ηλεκτρικό παράθυρο και μια κοπέλα τη ρωτάει:
- "Που πάτε αγία μητέρα; Θέλετε να σας πάρω;"
- "Πήγαινε με στη μόνη", απαντάει η καλόγρια.
Μπαίνει μέσα η καλόγρια και πιάνουν τη κουβέντα.
- "Τι ωραίο αυτοκίνητο που έχετε! Δερμάτινα καθίσματα cd player κτλ."
- "Α! μου το έκανε δώρο ο γκόμενος μου."
- "Πολύ ωραίο."
- "Και αυτό δεν είναι τίποτα. Ο προηγούμενος που είχε πετρελαιοπηγές, μου έκανε δώρο ένα διαμαντένιο δαχτυλίδι."
- "Αα! πολύ ωραία δώρα σας κάνουν."
- "Ναι και ο προηγούμενος που είχε καπνοβιομηχανία μου πήρε ROLEX με διαμάντια και ζαφείρια 800 εκατομμυρίων."
- "Αα! είστε πολύ τυχερή."
Με τη κουβέντα έφτασαν στο μοναστήρι και κατέβηκε η καλόγρια πήγε κατ` έθυαν στο κελί και τακτοποίησε τα πράγματα της. Μόλις βράδιασε και έκανε την προσευχή της ακούει τακ τακ στην πόρτα.
- "Ποιος είναι;" ρωτάει.
- "Ο Ηγούμενος είμαι άνοιξε!"
- "Φύγε εσύ και τα παλιοκουλουράκια σου!"