Της αρέσει να «ξαφρίζει» ξενοδοχεία!

Ο λόγος για την επιτυχημένη τραγουδίστρια Katy Perry, η οποία πρόσφατα αποκάλυψε το πάθος της…
Η νεαρή star ανέφερε πως της αρέσει να κλέβει τα μαξιλάρια των ξενοδοχείων που επισκέπτεται ανά τον κόσμο, ενώ μάλιστα μία φορά στην Ιαπωνία «οργίασε», αφού έκλεψε σχεδόν τα πάντα μέσα από το δωμάτιο.
Χαρακτηριστικά εξήγησε: «Κλέβω τα μαξιλάρια από το κάθε ξενοδοχείο που επισκέπτομαι. Είμαι σαν πριγκίπισσα στο κρεβάτι με τόσα μαξιλάρια που έχω. Όταν ήμουν 17 χρόνων, πήγα σε ένα πολύ ακριβό ξενοδοχείο στην Ιαπωνία και έκλεψα σχεδόν τα πάντα. Συνεχώς έλεγα στην καμαριέρα να μου φέρνει πολλές λοσιόν και πολλές σοκολάτες και πολλά από τα πάντα».Βέβαια, όλα αυτά τα ταξίδια που κάνει την έχουν κουράσει αρκετά. Πιο συγκεκριμένα, πρόσθεσε στο BBC Radio One: «Τις τελευταίες τέσσερις εβδομάδες έχω ταξιδέψει στο Λος Άντζελες, στη Μαλαισία, στη Σιγκαπούρη, στο Λονδίνο και στο Παρίσι. Ευχαριστώ τον Θεό που είμαι ζωντανή. Έχω τρελαθεί από όλα αυτά τα ταξίδια».
Πραγματικός άθλος…