Τολμάς να το πεις στην Λόλα; - IPanic vol 16

"Αγαπητή Λόλα χαίρεται. Να σε ρωτήσω έρχομαι για ένα θέμα που αφορά την εκσπερμάτωση. Πριν καιρό έγινε εξομολόγηση στην ερωμένη μου για τις ιδιαιτερότητες που έχω όταν η γυναίκα εξασκεί πάνω μου σεξουαλική υποταγή. Καλά το δέχτηκε(αν και η αγριάδα με βανίλια εναλλάσσεται). Η ερώτηση είναι όταν η εκσπερμάτωση γίνεται στο χέρι της(μερικές φορές) η συνέχιση όμως της παλινδρόμησης εκτείνεται αρκετά μετά το τέλος και όσο το πέος έχει ακόμη στύση, παρατηρήθηκε εναλλαγή πόνου σε χαρά και το αντίθετο. Μερικές φορές ο πόνος είναι έντονος και ζήτησα να σταματήσει. Αυτό ποσό καλό είναι στην εν γένει σεξουαλική ζωή; Δηλαδή η συνέχιση του αυνανισμού μετά το τελείωμα, έχει ή όχι κάτι ευεργετικό. Ευχαριστώ."

Και τι με πέρασες καλέ εμένα για το Θάνο Ασκητή; Λοιπόν γράφε.. Συμβουλευτική γραμμή σεξουαλικής υγείας, τηλέφωνο: 210 7797979 Δευτέρα-Παρασκευή 10-14:00 και 16:00 με 20:00. Λύση υπάρχει, διεκδίκησε την!


"Aloha Lola. Τελευταία νιώθω μία σύγχυση εξαιτίας των φίλων μου. Εγώ είμαι δηλωμένος gay αλλά πηγαίνω και με γυναίκες. Και τα έχει φέρει έτσι η τύχη που έχω χαμουρέψει σχεδόν όλες τις κοπέλες από την παρέα. Εγώ εξακολουθώ να θεωρώ τον εαυτό μου gay και να το λέω αλλά οι φίλοι μου μου λένε ότι είμαι bi. Εσύ τι λες;"

Aααχχ τρελό αγόρι.. Ναι μεν τις έχεις πάρει όλες αλλά αν μένεις μόνο στο χαμούρεμα, ε τότε μόνο ένα έχω να πω.. Ο ήλιος καίει για σας τους gay!

"Πολλές φορές όταν κάνω σεξ το ευαίσθητο σημείο μου κάνει κάτι περίεργους θορύβους, σαν να βγαίνουν αέρια. Με κάνει να ντρέπομαι. Μπας και ξέρεις τι το προκαλεί και πως μπορώ να το σταματήσω;"

Tuboflo δοκίμασες;

"Γειά σου Λόλα. Ο γκόμενος μου μου ζηταεί πολλές φορές να κάνουμε διάφορα παιχνίδια. Εμένα μου αρέσει αυτό αλλά τελευταία θέλει κάτι που με προβληματιζει. Θέλει να του βάλω δάχτυλο αλλά φοβάμαι ότι μπορεί να του αρέσει. Κι αν μου βγει μετά αδερφή; Τι να κάνω;"

E για να στο ζητάει ρε κοπελιά εσύ τι λες, να μην του αρέσει; Σιγά μη σου γίνει και ξαδέρφη! Και στην τελική άμα στον δίνει και μάλιστα καλά τι σε πειράζει άμα τον παίρνει και λίγο;

"Hi Lola. Μία απορία έχω αλλά δεν ξέρω αν μπορεί να μου την λύσει ποτέ κανείς. Πάνε καλά οι άντρες; Θα του καταλάβω ποτέ; Άκου τι έπαθα με το φίλο μου. Ήθελα να του κάνω έκπληξη και τον κάλεσα σπίτι. Τον περίμενα με σέξι εσώρουχα, ξανθιά περούκα, ατμόσφαιρα με κεριά και άλλα τέτοια αισθησιακά που έχω δει και σε ταινίες και ξέρω ότι του αρέσουν. Εκείνος αντί να φτιαχτεί και να κάνουμε τρελό έρωτα μου έβαλε τις φωνές και μου είπε ότι κάνω σαν τσούλα και πως θέλει η κοπέλα του να είναι κυρία. Τι θέλουν τελικά οι άντρες;"

Sorry που στο λέω αλλά μήπως ο γκόμενος σου είναι λίγο μ@λ@κας; Εσύ φταις που μπήκες στη διαδικασία να του κάνεις και έκπληξη που θέλει και τη Μαργκαρετ Θατσερ τρομάρα του.. Αύριο περίμενε τον στο σπίτι με ρόμπα, πασούμι και ρόλεϋ στο μαλλί και αν τολμήσει να πει κάτι φέρτου την κατσαρόλα με τα γιουβαρλάκια καπέλο! Ε μα...

"Κυρία Λόλα, σας είδα στο Fetishball. Μία μόνο απορία έχω. Τι κωλάρα είναι αυτή Κυρία;"

Σ’ άρεσε έ; Σήμερα θα κλείσω με μια παροιμία.. ‘’φάτε μάτια ψάρια και κοιλία περίδρομο’’. Byeeee!