"Ζέσταινε τα καρφιά πριν τα μπήξει στο σώμα μου"

"Ζέσταινε τα καρφιά πριν τα μπήξει στο σώμα μου"

Συγκλονίζει η μαρτυρία της άτυχης γυναίκας από τη Σρι Λάνκα, της οποίας ο εργοδότης στη Σαουδική Αραβία τής έμπηγε... καυτά καρφιά στο σώμα, για να την τιμωρήσει! «Ο εργοδότης μου ζέσταινε τα καρφιά πριν τα καρφώσει με ένα σφυρί στο σώμα μου» εξηγεί η άτυχη γυναίκα στους γιατρούς, οι οποίοι μέχρι στιγμής κατόρθωσαν ευτυχώς να αφαιρέσουν -σε εγχείρηση που διήρκεσε 3 ώρες- τα 19 από τα 24 καρφιά που βρήκαν στο σώμα της.

Η 49χρονη ισχυρίστηκε ακόμα ότι ο Σαουδάραβας εργοδότης της ενήργησε με τον τρόπο αυτό για να την τιμωρήσει, επειδή είχε δυσκολία στην επικοινωνία με τα μέλη της οικογένειας, ενώ, όπως τονίζει, έπεφτε θύμα ξυλοδαρμού τακτικά, τόσο από το ζευγάρι των εργοδοτών της όσο και από τα επτά παιδιά τους!

«Η γυναίκα ζέσταινε τα καρφιά και τα έδινε στον σύζυγό της, για να τα μπήξει στο σώμα μου. Όταν ούρλιαζα από τον πόνο, τα παιδιά τους μου έδειχναν ένα μαχαίρι και απειλούσαν να με σκοτώσουν» προσθέτει η Λ.Τ. Αριγιαουάτι

Το θέμα ερευνάται από την Αστυνομία της Σρι Λάνκα.

Zougla.gr