Η νέα Ελληνίδα playmate από την Ουκρανία



Αυτή είναι η νκήτρια των Playmates. Κάτια Δέδε, 22 ετών. Ψάχνοντας λίγο το παρελθόν της ανακαλύψαμε το ακόλουθο αρθράκι από συνέντευξη της...

"Η καταγωγή της είναι από την Ουκρανία, αλλά μιλάει καλύτερα ελληνικά και από μένα. Η Κατερίνα Δέδε κάποτε ήταν το γλυκό ξανθό κορίτσι με τα κοτσιδάκια που σχεδίαζε ανθρωπάκια στο θρανίο. Η ομορφιά της την έστειλε στις πασαρέλες του Μιλάνου και το γούστο της στη γραφιστική. Πριν φύγει ξανά για Ιταλία θέλαμε να μάθουμε τα βασικά για εκείνη, όπως τα αποκάλυψε στο ESQUIRE.

- Έχω βαρεθεί να με ρωτάνε αν προτιμώ τους Έλληνες από τους άντρες του εξωτερικού. Το θέμα είναι να μου αρέσει αληθινά ο άλλος ανεξαρτήτως καταγωγής και να μην το παίζει ντίβα όπως κάνουν τώρα τελευταία πολλοί εκεί έξω.

- Μου αρέσει αυτός που έχω δίπλα μου να είναι ψώνιο, αλλά να μη μου τη δίνει πολύ. Καλή η αυτοπεποίθηση, αλλά έπειτα από ένα σημείο καταντάει υπερβολικό. Εξάλλου ο άντρας πρέπει να είναι κυνηγός, όχι σνομπ.

- Γούσταρα τόσο πολύ να σχεδιάζω, που έδωσα δεύτερη φορά Πανελλήνιες για να περάσω στη γραφιστική. Μάλιστα έβγαλα τον υψηλότερο βαθμό και μπήκα πρώτη. Ο δήμαρχος Αθηνών θα μου έδινε και βραβείο, αλλά η πρόσκληση για την απονομή έφτασε δύο μέρες αφού το event είχε γίνει… "