Miss Enfer - To κορμί... by far



Κυκλοφορει με το καλλιτεχνικο ψευδωνυμο
Μiss Εnfer.
Χορευτρια, show girl, και μοντελο.
Την ξαπλωσαμε στο κρεβατι και το ανακλιντρο του Decorate Your Sex Life
(αλλα και στο πριονι...) και μας χαρισε μοναδικες ποζες. Καιρος να την γνωρισουμε καλυτερα...
____________________
Από το iPanic vol 15, σελ 28-37
Φωτό: John Tsilidis (aka JT3)

Κάνε ένα share στο Facebook το κορμί ρε πατριώτη...

Πως προέκυψε το ψευδώνυμο Miss Enfer;
Τυχαία.... έψαχνα πολύ καιρό για ένα όνομα. Που να είναι πάνω από όλα πρωτότυπο και να μην το έχει και κάποια άλλη. Μετά από πολύ καιρό και απελπισμένες προσπάθειες(χάχαχα) θυμήθηκα ένα όνομα που μου είχε προτείνει πολύ καιρό πιο πριν ένας φίλος μου για ένα μουσικό project που ήθελα να κάνω... Αρχικά λεγόμουν Enfer Bride αλλά στη συνέχεια αφού πια είμαι και μια μικρή κυρία το έκανα Miss Enfer.

Και τι σημαίνει Enfer;
Είναι η κόλαση στα Γαλλικά.

Μάλιστα, δλδ Κυρία Κόλαση... Όνομα και πράμα! Για λέγε πόσο καιρό χορεύεις σε club και events;
Δουλεύω περίπου 5 χρόνια... ‘Όχι τόσο συστηματικά βέβαια και όχι με τέτοια συχνότητα όσο τώρα... Αλλά πριν από 5 χρόνια περίπου έκανα τα πρώτα μου βήματα.

Και πως σου την βάρεσε να πας να κάνεις μπαλέτο;
Δεν μου τη βάρεσε ξαφνικά... Κάνω αρκετά χρόνια μαθήματα σε σχολές χορού. Έχω κάνει jazz, hip hop, RnB όπως και λίγο σύγχρονο στο παρελθόν. Aλλά ποτέ δεν το είχα πάρει τόσο σοβαρά. Και έτσι αποφάσισα να πάω και να την βγάλω τη σχολή επιτέλους και να γίνω δασκάλα χορού.

Σε είχα για πιο underground και extreme. Το μπαλέτο ακούγεται λίγο φλώρικο…
Φλώρικο; Θα το παρομοίαζα με εκπαίδευση για ΟΥΚ. Χαχαχα! Είναι αρκετά επίπονο. Το μπαλέτο, θα έλεγα, ότι είναι η πιο ευγενής και αριστοκρατική έκφραση χορού. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να συνδυαστεί με κάτι πιο extreme. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Και έχουμε και πολλά παραδείγματα γι αυτό. Και από τη άλλη είναι σαν να μου λες ότι επειδή ο άλλος έχει σπουδάσει αρχαιολογία ή είναι μαέστρος δεν μπορεί να είναι, για παράδειγμα, gay.

Πως νιώθεις όταν χορεύεις σε club και ξέρεις ότι από κάτω ένα μάτσο τύποι σε γδύνουν με τα μάτια τους;
‘Οτι θα το κάνουν μόνο με τα μάτια τους... Ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται. Σίγουρα με κάνει να νιώθω πολύ κολακευτικά αλλά μέχρι εκεί.

Οι άντρες λένε σχόλια την ώρα που χορεύεις; Έχεις καταφέρει να ακούσεις κάποια ατάκα;
Έχω ακούσει και έχω μάθει διάφορες ατάκες του στυλ «τι κωλάρα είναι αυτή», «κούνα το, κούνα το» κλπ. Και πολλά άλλα που δεν μπορώ να τα πω…



Παλιότερα τραγουδούσες κιόλας. Γιατί το άφησες;
Δεν το άφησα. Θα έλεγα καλύτερα ότι το έβαλα στον πάγο. Σίγουρα συνέβησαν και κάποιες καταστάσεις που με ξενέρωσαν, με στενοχώρησαν και απογοητεύτηκα. Πιστεύω ότι η μουσική είναι μέσα σου. Ειδικά αν έχεις ασχοληθεί χρόνια με αυτό ή έστω και λιγότερο και αγαπάς τη μουσική ποτέ δεν τελειώνει. Είναι μέσα σου όπως και πολλά άλλα πράγματα όταν είναι μέσα μας υπάρχουν και απλά ψάχνουν διέξοδο και ευκαιρία να βγουν. Ας πούμε λοιπόν ότι ίσως να μην έχω την κατάλληλη διέξοδο και τις ανάλογες ευκαιρίες για να το εκφράσω.

Τι τραγούδια έλεγες;
Χμ...αυτό είναι μεγάλη ιστορία... Έχω τραγουδήσει από rock, hard rock, ελληνικό rock μέχρι jazz, blueς και κλασσική μουσική...Αλλά αν με ρώταγες ποιο είδος μπορώ να αντιπροσωπεύσω καλύτερα θα έλεγα jazz και blues...


Κάνεις εναλλακτικό και fetish modeling σε συνδυασμό με shows σε μεγάλα events όπως το Sinners in Heaven. Το κάνεις για τα φράγκα ή είναι και μέρος της ζωής σου;
Πρώτα από όλα το κάνω γιατί μου αρέσει. Έπειτα με εκφράζει κιόλας. Είμαι alternative έτσι κι αλλιώς. Μου αρέσει πολύ να κάνω show και να εκφράζομαι μέσα από αυτά...
Τώρα για τα φράγκα.... αν έβγαινε έστω το κόστος του outfit από αυτά μπορεί να το έκανα και για τα φράγκα. Όχι βέβαια ότι έχω παράπονο.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου φετίχ;
Θα ακουστεί πολύ κοινό και... “φλωρικο”. Τα παπούτσια και οι τσάντες.
Περίμενες να ακούσεις για μαστίγια, χειροπέδες κλπ ε;

Nαι ρε γαμώτο... Τσάμπα ήλπιζα…
Θα σε αφήσω σε αυτό. Βάλτε τη φαντασία σας να δουλέψει. Ε, δεν μπορώ να τα αποκαλύψω και όλα…

Ουφ... καλάααα... Όταν κυκλοφορείς στο δρόμο πέφτει πολύ καμάκι; Ποιο είναι το πιο κουλό που σου έχουν πει;
Κοίτα, γενικότερα δεν ακούω σχόλια στο δρόμο γιατί δεν πηγαίνω πουθενά χωρίς το mp3 player μου. Μόνο τα βλέμματα βλέπω. Αλλά μου έχει τύχει πολλές φορές να με ακολουθήσουν και πολύ πρόσφατα με πολύ έντονο τρόπο. Ήταν λίγο επικίνδυνη κατάσταση. Πάντως έχω ακούσει πολλά σχόλια στο παρελθόν αλλά δεν μπορώ να πω ότι έχω ακούσει καμιά πρωτοτυπία αν εξαιρέσεις μόνο μερικές φορές μου έχουν κάνει καμάκι χωρίς καλά καλά να μιλάνε καλά Ελληνικά. Καταλαβαίνεις τώρα… Αστεία κατάσταση… Έλεος…

Ο πιο γελοίος ή γλοιώδης τρόπος που σ’ την έχει πέσει κάποιος ποιος ήταν;
Θυμάμαι πρόσφατα δούλευα και ήταν ένας τύπος σε απόσταση τριών μέτρων και κοίταγε, κοίταγε… Μπορώ να πω ήταν αρκετά εκνευριστικό. Ήμουν σίγουρη λοιπόν ότι κάποια στιγμή θα πέσει η ατάκα. Περνάει λοιπόν κανά δίωρο και μου λέει «είσαι μόνη;». «Συγνώμη;» του λέων. Μου επαναλαμβάνει το ίδιο λες και ήταν ότι πιο λογικό να πετάξεις σε μία γκόμενα για να κάνεις καμάκι. Και του απαντάω «σου φαίνομαι για γκόμενα που θα ήταν μόνη;». Άκου «είσαι μόνη»! Που πας ρε φίλε; Και να ήμουν για τα δόντια σου είμαι; Πάντως μετάνιωσα. Έπρεπε να του πω «ναι». Να έβλεπα ποια θα ήταν η γελοία ατάκα νο2.

Τι κοιτάς πρώτα σε έναν άντρα; Και τι βρίσκεις σέξι;
Εμφανισιακά κοιτάω κώλο, χαμόγελο και καθαριότητα, πχ νύχια, δόντια, παπούτσια. Προσέχω μην μου έρθει και η ιδρωτίλα κατακούτελα! Αλλά τη μεγαλύτερη σημασία την δίνω στην προσωπικότητα. Στον τρόπο που συμπεριφέρεται, στον τρόπο που στέκεται. Τι να τον κάνεις τον άλλο αν είναι κούκλος και είναι αγγούρι;
Σέξι δεν θεωρώ κάτι συγκεκριμένο. Είναι στο κλικ που σου κάνει ο άλλος. Α, και να μην στο παίζει σέξι. Σίγουρα είναι ελκυστικό ένα ωραίο σώμα ή μπορεί να κοιτάξω το six pack κάποιου αλλά μέχρι εκεί. Δεν συγκλονίζομαι.

Πως μπορεί κάποιος να σε ρίξει;
Να μου βάλει τρικλοποδιά… Πλάκα κάνω. Θα επαναλάβω το παραπάνω. Είναι το κλικ που θα μου κάνει.

Και πως μπορεί να σε ξενερώσει;
Σίγουρα θα με ξενερώσει αν μου το παίξει κάποιος. Αν αρχίσει και βάζει σάλτσες. Εμ εκεί η λίμπιντο πιάνει -20. Μα μην σου πω ότι θα κάνω και καμιά βδομάδα να την ξαναβρώ…



Ποια θεωρείς την πιο σιχαμένη αντρική συνήθεια;
Χμμμ, το σκάλισμα της μύτης στο δρόμο όταν είναι κόκκινο το φανάρι… Αν αναλογιστείς σε πόσα φανάρια σταματάει ένας οδηγός και επιδίδεται στο κυνήγι φαντάσου τι μπορεί να πιάσει μέχρι τον τελικό προορισμό…
Το να πάνε στην τουαλέτα και να μην πλένουν τα χέρια τους… και μετά έρχονται και σε ακουμπάνε κιόλας! Όπως και το να ξαλαφρώνουν τις βιολογικές τους ανάγκες χωρίς ταμπού.

Ποιο είναι το μεγαλύτερο ψέμα που έχεις πει σε κάποιον άντρα…
Δεν μπορώ να πω ότι έχω πει ποτέ κάποιο μεγάλο ψέμα. Προτιμώ την ειλικρίνεια.

Τι σου έμαθε μέχρι τώρα η ζωή για τους άντρες.
Αυτό το παλιό, διαχρονικό, που λένε τόσα χρόνια οι γυναίκες. Ότι οι άντρες είναι αιώνια μικρά παιδιά. Ισχύει. Θέλουν αγάπη, φροντίδα και προδέρμ. Εμένα με ρώτησε κανένας αν θέλω να γίνω μάνα; Χαχαχα….

Για ποιο σημείο του σώματός σου είσαι περισσότερη περήφανη;
Για την μέση μου και τα μάτια μου.

Πόσα tattoo και πόσα piercing (και που) έχεις;
Έχω πέντε tattoo. Δύο στη μέση, ένα στην ομωπλάτη, ένα στην γάμπα και το άλλο σε λιγότερο εμφανές σημείο. Piercing έχω αμέτρητα αλλά αυτά που διατηρώ αυτή τη στιγμή είναι ένα «Μονρόε» στο πάνω χείλος, ένα στη γλώσσα και δύο στον αφαλό. Φυσικά διατηρώ και τις 2 τρύπες στη μύτη μου και αρκετές στα αυτιά.

Τα tattoo συμβολίζουν κάτι;
Όλα τα tattoo μου συμβολίζουν κάτι. Πχ το τατουάζ στο πόδι μου συμβολίζει τον χαρακτήρα μου. Κανένας δεν μπορεί να καταλάβει τι ακριβώς είναι το σχέδιο… Κάθε άνθρωπος βλέπει κάτι διαφορετικό. Και είναι ιδιαίτερο όπως και τα υπόλοιπα tattoo μου γιατί τα έχω σχεδιάσει εγώ.

Σε τι έχεις αδυναμία;
Στα γλυκά και τα ψώνια. Μπορώ να ψωνίζω ατελείωτες ώρες. Μου αρέσουν αυτά υα υπέροχα ταξίδια ομορφιάς. Δυστυχώς πρέπει να τα περιορίζω και τα δύο γιατί με τα πρώτα φουσκώνω εγώ και με τα δεύτερα φουσκώνουν οι λογαριασμοί των πιστωτικών καρτών.



Τι φιλοσοφία ζωής έχεις;
Δεν έχω καμία ιδιαίτερη φιλοσοφία. Απλά θα έλεγα ότι θέλω στη ζωή μου να περνάω όσο καλύτερα μπορώ. Να προσπαθώ και να παλεύω για να κάνω στην ζωή μου τα πράγματα που με κάνουν ευτυχισμένη. Να έχω γύρω μου αξιόλογους ανθρώπους και ανθρώπους που με αγαπάνε και να μην συμβιβάζομαι με τίποτα λιγότερο. Η ζωή είναι μικρή και δεν θέλει φιλοσοφίες αλλά στάσεις και αποφάσεις που θα την κάνουν καλύτερη.

Ποια είναι η αγαπημένη φράση, που την λες συχνά;
Λέω συχνά την λέξη «έλεος» όταν εισπράττω υπερβολική δόση χαζομάρας από τους γύρω μου… Και υπερβολής γενικότερα. Ε, λέω και κάποιες άλλες αλλά θα λογοκριθούμε αν τις πω.

Σχετικά με τη φωτογράφιση για το νέο κατάλογο του Decorate Your Sex Life όπου είχες την ευκαιρία να δοκιμάσεις για τα καλά το κρεβάτι και το ανάκλιντρο, θέλω να μου πεις εντυπώσεις…
Κατ’ αρχήν πέρασα τέλεια στη φωτογράφιση. Επιτέλους δοκίμασα και εγώ τα έπιπλα. Και κατενθουσιάστηκα. Ειδικά με το ανάκλιντρο! Τόσο πολύ που παρήγγειλα ήδη και το δικό μου. Σιγά μην το άφηνα…