Οι Έλληνες "ανακαλύπτουν" τα sex shops

Άκρως ικανοποιητικά κέρδη φαίνεται να έχει η βιομηχανία του σεξ στην Ελλάδα. Όπως δείχνουν στοιχεία που δημοσιεύει ο Ελεύθερος Τύπος περισσότερα από 1,4 δισεκατομμύρια ευρώ είναι ο ετήσιος τζίρος για ερωτικά βοηθήματα, χάπια, ταινίες και προφυλακτικά.

Ο μέσος Έλληνας φαίνεται να απελευθερώνεται σε σχέση με το παρελθόν, όσον αφορά τη σεξουαλική του ζωή και να ζητά να την ποικίλλει με διάφορα βοηθήματα που θα την κάνουν πιο ικανοποιητική και ίσως πιο… περιπετειώδη.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Ελεύθερου Τύπου, ενδεικτικό είναι ότι σήμερα στην Ελλάδα υπάρχουν 300 sex shops τα οποία εξελίσσονται σε πολύ προσοδοφόρες επιχειρήσεις, αφού ο τζίρος τους για ερωτικά βοηθήματα και προφυλακτικά ξεπερνά τα 50 εκατομμύρια ευρώ ετησίως – χωρίς να υπολογίζουμε τις ερωτικές ταινίες, οι οποίες αναπαράγονται και διαδίδονται και πειρατικά, ενώ όπως λένε οι ιδιοκτήτες, η πελατεία τους αυξάνεται εντυπωσιακά. Ο μισός τζίρος (25 εκατομμύρια ευρώ) είναι αυτός που γίνεται με την πώληση ερωτικών βοηθημάτων.

Πάντως όσον αφορά το ποιος πάει στο sex shop, φαίνεται ότι την πρωτοβουλία την έχουν οι άντρες αφού στους τέσσερις αγοραστές, μόνο ο ένας ανήκει στο γυναικείο φύλο. Όμως αν και οι άντρες είναι αυτοί που αγοράζουν, τα προϊόντα μεγάλης ζήτησης είναι αυτά που αφορούν τις γυναίκες.

Οι αγορές σεξουαλικών βοηθημάτων μέσω ίντερνετ...

είναι επίσης ένα πεδίο που ανακαλύπτουν οι Έλληνες όλο και περισσότερο. Ο τρόπος αυτός αγοράς έχει πολλούς φίλους αφού είναι πιο διακριτικός και γλυτώνει πολλούς από την αμηχανία της επίσκεψης σε ένα sex shop. Υπολογίζεται ότι από τους Έλληνες που αγοράζουν σεξουαλικά βοηθήματα το 30% τα αποκτούν μέσω Ιντερνετ, ενώ ένα 56% από μαγαζιά.

«Φαντασιακή βοήθεια»

Όπως αναφέρει στο ρεπορτάζ ο πρόεδρος της Εταιρείας για την Σεξουαλικότητα Κ. Κωνσταντινίδης η σημασία των σεξουαλικών βοηθημάτων είναι ότι προσφέρουν μια «φαντασιακή βοήθεια» στη διαδικασία του σεξ γι’ αυτό και ήταν ανέκαθεν δημοφιλή.

«Υπάρχει μια μυθολογία γύρω από το σεξ. Δεν πρόκειται για κάτι το καινούργιο. Οι άνθρωποι έδειχναν πάντοτε ενδιαφέρον για τα ερωτικά βοηθήματα. Όπως και στην αρχαία Ελλάδα, όπου υπήρχαν τα βότανα κ.λπ. Το κάθε άτομο χρειάζεται μια φαντασιακή βοήθεια, διότι έχει την εντύπωση πως θα τον βοηθήσει ψυχολογικά. Ειδικά ο άντρας -ο οποίος είναι πιο απελευθερωμένος από ό, τι η γυναίκα- έχει την αίσθηση πως τα διάφορα βοηθήματα θα τον κάνουν άντρα εκατό τοις εκατό, νέο και ωραίο. Με λίγα λόγια, είναι ο μύθος της ζωής του» σημειώνει.

Όσον αφορά στη γυναίκα όμως, τα πράγματα αλλάζουν γιατί όταν παίρνει την πρωτοβουλία να χρησιμοποιήσει βοηθήματα κινδυνεύει να κακοχαρακτηριστεί. «Όταν η γυναίκα επιχειρήσει να διεκδικήσει, ενδέχεται να τη χαρακτηρίσουν αρνητικά. Η κοινωνία μας, ακόμη και σήμερα, παραμένει συντηρητική», λέει ο κ. Κωνσταντινίδης.

Πάντως παρότι η ζήτηση σεξουαλικών βοηθημάτων ανεβαίνει, σε χαμηλά επίπεδα φαίνεται να βρίσκονται οι πωλήσεις προφυλακτικών με 40.000.000 τεμάχια να πωλούνται στην Ελλάδα το χρόνο.

Μελέτες έχουν δείξει πως το 70% των Ελλήνων δεν κάνει χρήση προφυλακτικού κατατάσσοντας τη χώρα μας ευρωπαϊκά στη δεύτερη -μετά τη Νορβηγία- θέση των πιο επικίνδυνων ερωτικών συμπεριφορών.

by KanoniTV