Τολμάς να το πεις στην Λόλα; - IPanic vol 14

Νιάουυυ θεία Λόλα.
Χαίρομαι που σε βλέπω όλο και πιο συχνά (Panic, αφίσες στο δρόμο), άντε και σε video wall στις πλατείες να τρελάνεις κόσμο. Σου εύχομαι μόνο επιτυχία σε ότι κι αν κάνεις.
ΥΓ: Παρόλο που δεν ακούω industrial το The Great Depression από Aesthetic Perfection τα σπάει.
Νιαου και σε σενα dear ; ) Χαιρομαι που χαιρεσαι αλλα μην τρελαινεσαι δε θα βαλω και υποψηφιοτητα για δημαρχος , ουτε τουρνε στην επαρχια θα κανω nα παρω σβαρνα τα πανηγυρια! Οντως το great depression τα σπαει αλλα τι πινεις και δε δινεις στη θεια σου βρωμοπαιδο; E?

Πριν λίγες μέρες ανακάλυψα ότι ο φίλος μου βλέπει τσόντες στο ίντερνετ. Δεν του είπα τίποτα αλλά νιώθω κάπως. Είναι ανώμαλος; Είμαι υπερβολική; Αν του έλεγα να δούμε μαζί μήπως χάλαγε η γνώμη του για μένα;
Τι τσοντες εβλεπε; Oργια; s/m; φετιχιστικου περιεχομενου; kinky εστω; Τιποτα απο αυτα; kανονικη τσοντα; Aν ναι, ειναι ανωμαλος, ασυζητητι. Kαι εσυ εισαι κουλη.. απο τη μια νιωθεις καπως, απο την αλλη θες να δειτε μαζι. Και φοβασαι μη χαλασει και η γνωμη του για σενα λες και εισαι η χουανα η παρθενα! Εμ, πως να μην το ριξει μετα στη χειρονακτικη ο αλλος.. Δες και εσυ καμια ταινια χρυση μου να παρεις κανα μαθημα -γιατι οπως σε κοβω σου χρειαζεται- και μετα δειξτε ο ενας στον αλλο τι σας εμαθε στο σχολειο η Κυρια σημερα.. Αιντε μπραβο..

Ήθελα να ρωτήσω αν η αποχή από το sex μικραίνει τα γεννητικά όργανα. Έχω πέντε χρόνια να το κάνω γιατί είμαι ντροπαλός και δεν πλησιάζω εύκολα γυναίκα. Τελευταία έχω την αίσθηση πως το μόριο μου έχει συρρικνωθεί.
Μήπως είναι η ιδέα μου;
Πεντε χρονια εχεις να πας με γυναικα; Πεντε ολoκληρα χρονια;;; Κι ακομα καθεσαι; Γρηγορα στον πλησιεστερο οικο ανοχης, πριν ψαχνεις το πουλι σου με το μεγεθυντικο φακο για να το παιξεις με το τσιμπιδακι των φρυδιων! Ti αλλο θα ακουσω πια η γυναικα;;; Hμαρτον!

Κυρία Λόλα, είμαι με μία κοπέλα εδώ και δύο χρόνια αλλά δεν θέλει να κάνουμε σεξ. Θέλει λέει να κρατήσει την παρθενιά της για την πρώτη νύχτα του γάμου. Αλλά είμαι ακόμα πολύ μικρός για παντρειές. Εγώ είμαι 21 κι εκείνη 19. Τι σκατά να κάνω;
Μην τυχον κανεις καμια μ@λακια και παντρευτεις μονο και μονο για να πηδηξεις. Εκτος κι αν ειναι κορη ναυαρχου, α ολα κι ολα πρεπει να κρατησει την τιμιοτητα του το κοριτσι.. Λοιπον, για να μην πολυλογουμε.. Η που θα την πεισεις να σου κατσει (λες και θα τη χαλασει..) και μετα θα το κανετε συνεχεια σαν τα κουνελια και ζησαν αυτοι καλα κι εμεις καλυτερα, η κατσε κι εσυ και βοηθα τη να κεντησει σεμενακια για το σπιτικο σας μεχρι να σου φτασει το σπερμα στον εγκεφαλο. Αλλα μην πεις μετα πως δε σε προειδοποιησα..

Αφού τα φοράς θα ξέρεις καλύτερα. Ποια η διαφορά ανάμεσα στα λατέξ και τα βινίλ; Ποια είναι καλύτερα και γιατί; Και γιατί κάποιοι θεωρούν ανώμαλους όσους φοράνε κίνκυ ρούχα;
Τα latex με τα vinyl εχουν τοση σχεση οσο και η π**τσα με τη βουρτσα. Ποια ειναι καλυτερα; Aυτο ειναι καθαρα θεμα γουστου.. αλλα τα latex ειναι καλυτερα. Δεν εχει γιατι, δε συγκρινονται. Απλα ειναι καλυτερα. Και γιατι θα επρεπε να με απασχολει η γνωμη οσων θεωρουν ανωμαλους οσους φορανε kinky ρουχα; Εγω παντως ειμαι και το δηλωνω. Και ειμαι καλα!

Αφέντρα Λόλα καλησπέρα .
Ξεκινώ καταρχήν λέγοντας ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ
Είστε πολύ εντυπωσιακή γυναίκα και σίγουρα πολύ επιτυχημένη αφέντρα .
Ήθελα πάρα πολύ να σας γνωρίσω από κοντά αλλά δεν ξέρω εάν αυτό γίνεται .
Ήθελα να σας ρωτήσω μιας και έχετε αντίστοιχη στήλη στο panic- Ανέκαθεν αισθανόμουν ότι πρέπει να υπηρετώ τις γυναίκες με όλους τους τρόπους . Πλήρης υποταγή και αφοσίωση και πολλά bdsm παιχνίδια τρύπωναν πάντα στο μυαλό μου ενώ στις κρυφές μου φαντασιώσεις πάντα ήμουν στα πόδια μιας αφέντρας και της τα φιλώ. Προφανώς τα έχετε ξανακούσει . Ήθελα να σας ρωτήσω εάν πιστεύετε ότι στην καθυστερημένη Ελλάδα θα μπορούσε μια σχέση να μετατραπεί σε σχέση υποταγής του άντρα στη γυναίκα ή μόνο οι επαγγελματίες θα είναι η μόνη διέξοδος . Εσείς τι λέτε;
Ευχαριστώ για το χρόνο σας προκαταβολικά και θα ήθελα να εκφράσω μια τελευταία επιθυμία . Θα ήθελα αν θέλετε και το επιθυμείτε να με ταπεινώσετε λεκτικά με την απάντησή σας και να με βρίσετε με τα χειρότερα λόγια .
Ένας υποτακτικός θαυμαστής σας.
Απο ‘’γλειψιμο’’ καλα τα πας βλεπω.. Οσο ζεις μπορεις να ελπιζεις οτι ολο και καποια φιλανθρωπη μπορει να περιμαζεψει ενα αχρηστο βρωμοσκυλο σαν κι εσενα να βρισκεται στα ποδια της και να της τα φιλα.. πολυ πρωτοτυπο.. Τιποτα αλλο δεν ξερεις να κανεις η εισαι τοσo μ@λακας που περνιεσαι και για κελεπουρι τρομαρα σου; Και οχι δε θα σε ταπεινωσω λεκτικα, βαριεμαι φριχτα να ασχοληθω αλλο με ενα αυνανα που αναζητει απεγνωσμενα υλικο για να κανει το μοναδικο πραγμα που ξερει να κανει καλα. Καλη τυχη και να θυμασαι πως η ελπιδα πεθαινει παντα τελευταια..! ;D

Φεϊσμπουκοζητιανιά, κάνε ένα share