Αυτό είναι το hit της χρονιάς


Έσκασε από το πουθενά (για τα δεδομένα της κλίκας που λυμαίνεται την Ελληνική μουσική). Ούτε μέσα από talent show ή οποιοδήποτε άλλο τηλεοπτικό freak show. Χωρίς να έχει από πίσω του Φοίβους και λοιπούς. Χωρίς να έχει βυζιά να τα κουνάει (δανεική ατάκα από τον αείμνηστο Μάνο Ξυδούς).

Το τραγούδι του "Εξαιρέσεις" το έμαθαν οι πάντες πολύ πριν μάθουν το όνομα του ή δουν την φάτσα του. Ο Rous (το καλλιτεχνικό όνομα του είναι τα 4 πρώτα γράμματα του ονόματος του πατέρα του όπως δήλωσε ο ίδιος στην Ράδιο Αρβύλα) ξεπήδησε μέσα από την μουσική ιστοσελίδα jumpingfish.gr και έχει κλέψει κυριολεκτικά την παράσταση.

Σύμφωνα με το παραπάνω site:
O Γιώργος Ρους γεννήθηκε στον Πειραιά και παίζει μουσική στην Αθήνα. Ξεκίνησε το solo project °rous° το 2004 στη Ρώμη. Απο το 2008 επέστρεψε στην Αθήνα οπου και δραστηριοποιείται.
Peace out!!!
rous!
"Ουσιαστικά βρίσκομαι ξαπλωμένος σε ένα είδος Εντατικής.
Καλωδιωμένος και συνδεδεμένος ηλεκτρονικά,έχω γλιστρήσει
απο μια κωματώδη κατάσταση σε μια ηχητική προσομοίωση της παρελθούσης ζωής μου.
Πολύ μικρός,λιγο μετά τη γέννησή μου,χωρίς ακόμα καλά καλά να μπορώ
να ελεγξω το σώμα μου,θυμάμαι τον εαυτό μου να χαζεύει τα χρωματιστά σχήματα
που έφερναν κοντα μου.Τότε απο μακριά,άκουσα ένα σκύλο που γάβγισε.
Απο τότε υπήρξαν δύο κόσμοι".