Τολμάς να το πεις στην Λόλα; - IPanic vol 13


Η Domina Lola ήρθε στο IPanic για λύσει πικάντικες απορίες. Αρκεί να έχεις τα κότσια να ρωτήσεις. Στείλε τις απορίες σου στο panic.lola@gmail.com ή στο προφίλ της στο my space (myspace.com/domina_lola).

Τα νέα emails και τις απαντήσεις της μπορείτε να τα δείτε στο 14ο τεύχος του IPanic κάνοντας κλικ εδώ.

Η στήλη έκανε το ντεμπούτο της στο 13ο τεύχος. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε πως είδε τις σεξουαλικές απορίες που δημοσιεύονται στην Zougla...


‘’Το πέος μου έχει μέγεθος 23cm και έχω την εντύπωση ότι προκαλεί πόνο στις εκάστοτε συντρόφους μου, κατά τη διάρκεια της συνουσίας. Είναι φυσιολογικό να πονούν ή εγώ κάνω κάτι λάθος;’
Το έχεις που το έχεις μεγάλο μαθέ και να το χρησιμοποιείς παλικάρι μου! Kρίμα είναι.. Σε περίπτωση που συνεχίζουν οι πόνοι και τα παράπονα, σου συνιστώ ανεπιφύλακτα τη Philippa Hole. Τα κάνει όλα και συμφέρει, ξεφουσκώνει και αποθηκεύεται εύκολα χωρίς να πιάνει χώρο και δε ζητάει και σχέση. Το προφυλακτικό προαιρετικό. Τι άλλο θες;

‘’Γιατρέ είναι καλό να ξυριζόμαστε γουλί οι γυναίκες στο αιδοίο ή να αφήνουμε λιγάκι μια γραμμούλα; Ποιο είναι το πιο καλό για λόγους υγιεινής;’’
Το πιο καλό για λόγους υγιεινής είναι να το σαπουνίζεις ανεξαρτήτως κουπ, κουαφ, ντεκουπάζ! Η περμανάντ είναι ντεμοντέ, άσε δε που ταλαιπωρεί και την τρίχα. Προτείνω το λουκ ‘’Κότζακ’’, γλιστράει και η γλωσσά καλυτέρα.. ; )

‘’Eίμαι 19χρονη σπουδάστρια και εδώ και τρία χρόνια έχω σεξουαλικές σχέσεις με τον 21χρονο αδελφό μου. Δεν ήταν η πρώτη σχέση μου, αλλά μ’ αυτόν έφτασα για πρώτη φορά σε οργασμό, νιώθω πολύ ερωτευμένη και από τότε που αρχίσαμε δεν θέλω να πάω με άλλον. Τότε ζούσα στην επαρχία με τους γονείς μας, εκείνος σπούδαζε στην Αθήνα και όλα άρχισαν, όταν έμεινα κάποιες μέρες στο διαμέρισμά του. Από τότε βρισκόμασταν με κάθε ευκαιρία, ώσπου πέρυσι ήρθα κι εγώ στην Αθήνα για σπουδές και τώρα ζούμε σαν κανονικό ζευγάρι. Λένε ότι η συμβίωση, όπως και ο γάμος, σκοτώνει τον έρωτα, αλλά σ’ εμάς το -αρρωστημένο; - πάθος παραμένει αμείωτο. Πιστεύουμε - ή βαυκαλιζόμαστε; - ότι δεν κάνουμε αιμομιξία, αφού παίρνουμε μέτρα προφύλαξης, άρα αποφεύγουμε τη συνουσία, και ότι δεν είναι αιμομιξία ο στοματικός ή ο πρωκτικός έρωτας. Ή μήπως είναι; Υπάρχει δραστική λύση ή να το αφήσουμε να ξεθυμάνει; Αν ξεθυμάνει.''
Ωραίο σενάριο για σαπουνόπερα δε λέω... Αλλά πολύ πασά βρε παιδί μου, μήπως αν πρόσθετες και τον μπατζανάκη σαν τον κρυφό εραστή του αδελφού σου να ήταν πιο πιασάρικο;

''Είμαι 15 ετών και το πέος μου είναι 18-19 cm. Μήπως είναι υπερμέγεθες;''
E, καλά μην υπερβάλλεις κιόλας! Συνέχισε να τρως όλο το φαϊ σου και μόλις ενηλικιωθείς τα ξανάλεμε ε; ;D

''Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: το πρωκτικό σεξ θεωρείται «παρά φυσιν» δραστηριότητα ή είναι φυσιολογικό; Ποιοι είναι οι λόγοι που μια γυναίκα αποφεύγει το πρωκτικό σεξ;''
Το πρωκτικό σεξ είναι φυσιολογικότατο εφόσον πας το επόμενο πρωί να εξομολογηθείς! Ο συνήθης λόγος που μια γυναίκα το αποφεύγει είναι επειδή οι περισσότεροι είναι άχρηστοι και δεν ξέρουν πως να το κάνουν χωρίς να την πονέσουν κι αντί για να καυλώσει σιχτιρίζει την ώρα και τη στιγμή. Σάλιο και υπομονή.. Και λίγη Κ-Υ πότε δεν έβλαψε κανέναν.

''Πήγα την προηγούμενη εβδομάδα σε ένα στριπτιτζάδικο και έκανα πριβέ χορό και η κοπέλα με αυνάνισε. Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν πρέπει να ανησυχήσω για Aids;''
Μόνο για aids; Kαι για κονδυλώματα, κολπίτιδα, γαστρεντερίτιδα.. Δεν κάνεις και κανένα τεστ εγκυμοσύνης καλού κακού; Την επομένη φορά να της απολυμάνεις τα χέρια με sterilium και να την βάλεις να σου τον ψεκάσει με detol.

''Μερικές φορές στην περιοχή του πέους υπάρχει μια δυσοσμία, μετά από 1-2 ημέρες από όταν έχω κάνει μπάνιο. Σε τι μπορεί να οφείλεται;''
Έλα μου ντε! Μήπως οφείλεται στο ότι δεν πλένεσαι; Λέω εγώ τώρα... Σαπούνισε το χρυσέ μου λίγο, τι φοβάσαι μη λιώσει;

''Ο σύζυγός μου έχει εμμονή με το πρωκτικό, έβαλε δάχτυλο, πόνεσα. Είπε να βάλει λιπαντικό, δε θέλω. Μια φορά που το επιχείρησε με πέος (13 εκατοστά) δεν πόνεσα, αλλά με δάχτυλο πονάω. Τι να κάνω τελικά...''
Αφού είσαι μαζόχα και το θες στεγνά, δώσε το λιπαντικό στο σύζυγο. Αφού έχει τέτοια έμμονη με το πρωκτικό μπορεί να το χρησιμοποιήσει για την πάρτη του, κάτι μου λέει πως θα περάσει καλά ; ) Το 13 είναι γρουσούζικο, δοκίμασε την επόμενη φορά να πάρεις μεγαλύτερο.

''Έχω μια κόρη φοιτήτρια, μένει με συγκάτοικο στην Αθήνα... Μας επισκέφτηκε στις εορτές και είχε στο κινητό φώτο της κοπέλας και μίλαγε -την άκουγα κρυφά- με τρυφερά λόγια. Μένουν μαζί και μάλλον έχουν σχέση... Κινδυνεύει να γίνει λεσβία η κόρη μου;;; Τα είχε παλιά με άνδρες.''
Ε καλά μανδάμ, πως κάνεις κι εσύ έτσι; Άσε το κορίτσι να εκφραστεί, για όλα φταίει το γκαζόν δηλαδή;

Φεϊσμπουκοζητιανιά, κάνε ένα share