Μην μιλάς...


Από το IPanic vol 13

Βάλια Κακούτη
"Είμαι παραδοσιακή, όχι παλιομοδίτισσα. Απλά μου αρέσει να τηρώ τα έθιμα και τις παραδόσεις και μου αρέσει να είναι ο άντρας ο κύριος του σπιτιού."
Τσάκο μωρή μία μπίρα, φτιάξε κανα μεζέ και φέρε τις παντούφλες, μην τα κάνω λαμπόγυαλο εδώ μέσα...

Τζούλια Αλεξανδράτου
"Με πιάνουν κρίσεις υστερίας, πανικού, αισθάνομαι ότι πνίγομαι και ότι έχω ανάγκη να φύγω και να εξαφανιστώ"
Και ποιός που$/hs δεν σε αφήνει βρε μαναράκι;

Δούκισσα Νομικού
"Το καμπανάκι της μητρότητας έχει χτυπήσει σ' εμένα από 13 χρόνων!"
Και δεν ζαλίστηκες ακόμα;

Γιώτα Μιχαλοπούλου
“Στην τηλεόραση όλοι μαγειρεύουν για να μάθω εγώ η ακαμάτρα να φτιάχνω και κάτι άλλο πέρα από μακαρονάδες κι ομελέτες.”
Ωχ... την κάτσαμε. Θα τις φάμε για πολύ ακόμα στην μάπα...

Ελένη Τσαγκά:
“Το μόνο που δε μου αρέσει στην Όλγα Τρέμη είναι το κόσμημα, που φορά συνέχεια το ίδιο!”
Βρε την τσίπισα, την φτηνιάρα, την φραγκοφόνισα. Ουστ. Έχασα πάσα ιδέα.

Εύη Βατίδου
“Δεν μπορεί μια τραγουδίστρια (σσ η Βανδή)να βγαίνει στη σκηνή και μπροστά σε χίλια άτομα να δημιουργεί εντυπώσεις σχετικά με τα δικά μου συναισθήματα.”
Τεσπα. Για πε μας τώρα ρε Ευάκη, του έκατσες του Αζίζ;

Άντζελα Δημητρίου
“Κάθε έρωτας έχει πάθη, αδυναμίες, αλλά και τέλος”.
Κλάψε κορίτσι μου από το σπίτι σου στην Κρήτη ατενίζοντας τον Ατλαντικό...