Ξεχασμένες αλήθειες για το "Αχ κορίτσι μου" του Πλούταρχου


Εδώ και χρόνια βλέπουμε τον τραγουδιστή-συνθέτη-στιχουργό Αλέξη Σέρκο να προσπαθεί να καρπωθεί την επιτυχία του "Αχ κορίτσι μου" που είχε ερμηνεύσει ο Γιάννης Πλούταρχος πριν 8 περίπου χρόνια. Ο Αλέξης (που τότε στο επώνυμο ήταν ακόμα Μπουρής) πράγματι είχε γράψει ένα κομμάτι, που όμως με το στίχο του έμενε στα αζήτητα. Λεγόταν "Χαραμίστηκα" και όντος χαραμιζόταν. Όταν το πήγε στον Πλούταρχο, εκείνος έβαλε τον Κοσμά Κιφοκέρη να γράψει νέους στίχους, τους γνωστούς πλέον του "Αχ Κορίτσι μου". Το τραγούδι έγινε τεράστια επιτυχία χάρη στα λόγια του σε συνδυασμό με την μουσική. Και όχι μόνο για την σύνθεση του που αν το εξετάσουμε αντικειμενικά το πράγμα είναι πολύ απλοϊκή. Τα μυστικά ήταν οι στίχοι και η ερμηνεία.

Εδώ πρέπει να κάνουμε και μία απαραίτητη σημείωση.
Το "Αχ κορίτσι μου" ήταν το τελευταίο τραγούδι που έγινε επιτυχία χωρίς να γίνει promotion από την δισκογραφική εταιρεία. Δεν εντάχθηκε ποτέ στις κατά παραγγελία playlist των ραδιοφωνικών σταθμών. Αντίθετα το ζητούσε ο κόσμος κι έγινε original επιτυχία, όπως συνέβαινε τον παλιό καλό καιρό που η μουσική δεν ήταν μόνο συμφέροντα και δημόσιες σχέσεις εταιριών. Απόδειξη όλων αυτών είναι το ότι για το "Αχ κορίτσι μου" δεν γυρίστηκε ποτέ βίντεο κλιπ. Ακόμα μετά την τεράστια επιτυχία του, ο Πλούταρχος και οι συνεργάτες του αποφάσισαν να μην προχωρήσουν σε οπτικοποίηση και χαθεί η εικόνα που μπορεί να είχαν δημιουργήσει στο μυαλό τους οι ακροατές.

Έκτοτε κάτι ανάλογο δεν έχει ξανασυμβεί, τουλάχιστον όσον αφορά στην Ελληνική μουσική.