Θαύμα! Έκανε βυζί χωρίς πλαστική!!!



Τι Ούρι Γκέλλερ και αηδίες; Φτωχά μαγικά κάνει. Η Ελένη Μενεγάκη τον ξεπερνά και πολύ χαλαρά. Την ώρα που ο ΟυγγαροΑγγλοΕβραίος μάγος στραβώνει κουτάλια, η Ελληνίδα παρουσιάστρια μεγαλώνει τα βυζιά της χωρίς πλαστική!

Ναι, ναι. Είναι γεγονός. Το είπε και η ίδια. Εχουμε λόγο να μην την πιστέψουμε; Όχι βέβαια. Συγκεκριμένα μιλώντας στο Madam Figaro, όταν ρωτήθηκε αν έχει κάνει πλαστική επέμβαση είπε:
"Δεν έχω κάνει τίποτα. Γιατί να κάνω; Ως άνθρωπος που δουλεύει στην τηλεόραση νομίζω πως αν ήμουν χάλια θα ήταν ενοχλητικό θέαμα. Αν και πιστεύω πως στ’ αλήθεια δεν θα με ενοχλούσε. Έχω τρομερή αυτοπεποίθηση. Είμαι ένας άνθρωπος καλομαθημένος στο να ακούω θετικά σχόλια για την εμφάνισή μου."

Και με τις φωτογραφίες από τα παλιά να δείχνουν ξεκάθαρα ότι η Έλεν στα πρώτα της τηλεοπτικά βήματα χρησημοποιούσε άλλο νούμερο σουτιέν τότε μόνο μία λέξη μπορούμε να αναφωνίσουμε:
Θαύμα, θαύμα, θαύμα!!!