Ads 468x60px

Νέες εποχές, νέα ήθη;







Ένα νέο τοπίο φαίνεται να διαμορφώνεται στην δισκογραφία και γενικότερα την μουσική. Και σε πρωταγωνιστικό ρόλο βρίσκεται η Heaven. Αν αυτός ο ρόλος είναι αρνητικός ή θετικός, αυτό είναι κάτι που θα φανεί στο μέλλον. Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα όμως, η αισιοδοξία μάλλον είναι πολύ περιορισμένη.


Η κατρακύλα ενός γίγαντα

Όταν ο όμιλος ΑΝΤ1 αποφάσισε να μπει στον χώρο της δισκογραφίας δημιούργησε την Heaven της οποίας τα ηνία ανέλαβε ο Γιώργος Λεβέντης. Η πρώτες του κινήσεις ήταν ματ καθώς με το καλημέρα πήρε στην εταιρεία τον πιο πετυχημένο από άποψης σουξέ δημιουργό, τον Φοίβο μαζί με τον Γιώργο Λεμπέση που τότε πήγαινε πολύ καλά. Αμέσως μετά πήρε και την Δέσποινα Βανδή δείχνοντας ξεκάθαρα πια τις προθέσεις της νέας δισκογραφικής: να γίνει top.

Η αλήθεια είναι πως για όλα τα χρόνια που ήταν στην ηγεσία της ο Λεβέντης τα κατάφερε. Αλλά ακόμα κι όταν αποχώρησε για να αναλάβει την θέση του η Όλγα Παυλάτου είχε αφήσει καλή παρακαταθήκη. Η Παυλάτου μπορεί να μην εκτόξευσε την Heaven ωστόσο την κράτησε σε ένα αξιοπρεπέστατο επίπεδο αφού είχε την εξυπνάδα να χρησιμοποιεί τους άσσους που βρήκε σε συνδυασμό με τις δικές της πινελιές.

Σε όλα αυτά τα χρόνια από την δισκογραφική του ΑΝΤ1 πέρασαν μεγάλα ονόματα (όπως Πρωτοψάλτη, Μαζωνάκης) και άλλα έγιναν (όπως Πετρέλης, Κοκκίνου).

Ο μουσικοσυνθέτης και στιχουργός Φοίβος ήταν ανέκαθεν το ισχυρό χαρτί. Αν κι από αυτό εδώ τον ιστότοπο έχουμε εκφράσει πολλές φορές την αντίθεση μας στις πρακτικές του (ξεπατίκωμα ξένων τραγουδιών) δεν μπορούμε να μην αναγνωρίσουμε τις επιτυχίες του και κυρίως το ταλέντο του να μυρίζεται τι μπορεί να πιάσει. Έκανε την Κοκκίνου αστέρι από το πουθενά, ανέστησε τον Μαζωνάκη, έφτιαξε τον Πετρέλη κλπ κλπ κλπ.


Nέα εποχή με φυγή Φοίβου

Στην νέα εποχή της Heaven με διευθυντή τον Μάκη Πουνέντη (που είναι ταυτόχρονα διευθυντής του ραδιοφωνικού σταθμού Ρυθμός (του ομίλου ΑΝΤ1) όλα φαίνεται να αλλάζουν. Οι υποψίες υπήρχαν από την στιγμή που τα μεγάλα ονόματα φάνηκε να πηγαίνουν στο περιθώριο και με αρκετούς πετυχημένους (άσχετα αν μας αρέσουν ή όχι) τραγουδιστές να αποχωρούν (όπως η Κοκκίνου και ο Νίνο). Αντί για αυτούς φάνηκε να υπάρχει στήριξη σε μικρούς καλλιτέχνες που όμως η θέση τους σε ένα σχήμα δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη από αυτό που λέμε «ανοίγουν το πρόγραμμα». Όχι γιατί δεν έχουν ταλέντο αλλά γιατί είναι τέτοιο το ρεπερτόριο τους.

Το μεγάλο μπαμ όμως έγινε αυτές τις μέρες οπότε και έληξε η συνεργασία με τον Φοίβο. Ο άνθρωπος που συνέβαλε τα μέγιστα για να γίνει η Heaven από το τίποτα μία υπολογίσιμη δύναμη έφυγε εξαιτίας ασυμφωνίας με τον διευθυντή.

Η εξέλιξη αυτή ουσιαστικά επιβεβαιώνει πληροφορίες που είχαμε και ήθελαν τον Πουνέντη να θέλει να στηρίξει ακόμα περισσότερο το δίδυμο Χριστόδουλος Σιγανός – Βαλεντίνο με τους οποίους ήδη συνεργάζεται.

Εδώ αξίζει να πούμε ότι ο Βαλεντίνο έχει αναλάβει την διεύθυνση του Sfera FM που ανήκει στην Imako (του Πέτρου Κωστόπουλου). Ρυμθός και Sfera έχουν σχεδόν την ίδια play list και όπως λένε άνθρωποι του χώρου, στόχος τους είναι να δημιουργήσουν ένα στενό κύκλο, ένα κατεστημένο, που θα τους βοηθήσει στην καλύτερη εκμετάλλευση των τραγουδιστών που μανατζάρουν.

Δεν είναι λίγοι οι καλλιτέχνες που είναι απογοητευμένοι από τις δραστηριότητες αυτές, καθώς μένουν στάσιμοι ενώ κάποιοι άλλοι θεωρούν ότι τα νέα δεδομένα έχουν επιπτώσεις στην ποιότητα των cd τους. Κάποιοι λένε χαρακτηριστικά: «Δεν ήθελα να πω το χ τραγούδι γιατί εγώ είναι λαϊκός. Αλλά αν δεν έχει μπιτάκι δεν το παίζουν στα ραδιόφωνα».

Αλλά είπαμε. Η νέα τάση τώρα αρχίζει να παίρνει μορφή μιας και σχεδόν αθόρυβα μπήκαν τα θεμέλια τα προηγούμενα χρόνια. Που θα πάει η ιστορία, θα το ξέρουμε πολύ σύντομα.

Μόνο που ζούμε στην εποχή του download και του internet. Και, αν θέλετε την δική μας άποψη, η φάμπρικα δισκογραφική – ραδιοφωνικοί σταθμοί δεν θα κρατήσει και πολύ. Και μαζί της θα καταρρεύσει και το ιδιότυπο αυτό μάνατζμεντ.


 
 
Blogger Templates