Kinky προεκλογική.... εκστρατεία!

Την λένε Μαίρη Ακριβοπούλου, είναι ηθοποιός και ετοιμάζεται για την δεύτερη προσπάθεια της να μπει στην Βουλή με το ΠΑΣΟΚ. Η πρώτη, το 2007, δεν είχε επιτυχία μιας και οι ψηφοφόροι στην Α Θεσσαλονίκης δεν την τίμησαν. Λέτε να τα καταφέρει τώρα;

Μέχρι να έρθει η 4η Οκτωβρίου, ημέρα των εκλογών αλλά και.... παγκόσμια μέρα των ζώων (δεν το λέμε εμείς, επίσημη επέτειος είναι) ας θυμιθούμε μία πολύ ωραία φωτογράφιση που είχε κάνει στο Maxim και κάποιες... προγραμματικές δηλώσεις της:

"Είναι πολύ ιδιαίτερες οι στιγμές που φοράω μονοκίνι, όπως τον προηγούμενο Οκτώβριο στην Ελαφόνησο. Ήμασταν δύο άτομα όλα κι όλα στο νησί. Βλέπεις, μου αρέσουν οι extreme αισθήσεις: το πάρα πολύ κρύο και το πάρα πολύ καυτό."







"Μου αρέσουν πάρα πολύ τα εσώρουχα, και μάλιστα διαφορετικού τύπου, οπότε ό,τι και να μου έχουν φέρει το διασκέδασα. Έχω πολύ μεγάλη γκάμα."

"Νομίζω ότι οι κοπέλες στα στριπτιζάδικα είναι καταπληκτικές χορεύτριες. Δεν μπορώ παρά να το κρίνω έτσι. Όταν βλέπεις κάτι τόσο όμορφο, δεν μπορείς να χρησιμοποιείς κλισέ ή να έχεις ηθικούς φραγμούς. Επίσης, έχω να καταγγείλω το εξής: Οι άντρες που χορεύουν σε τέτοια μαγαζιά δεν είναι τόσο ωραίοι όσο οι γυναίκες, και αυτό είναι φασισμός."

Αν θέλετε να δείτε όλες τις πικάντικες ατάκες της κλίκ εδώ