Bianca Beauchamp - interview


Ο εναλλακτικός ερωτισμός και το fetish styling έχουν την δική τους βασίλισσα. Η καυτή Μπιάνκα έρχεται από τον παγωμένο Καναδά για να σε κάνει να κολλήσεις πάνω της το βλέμμα σου όπως κολλάνε τα λάτεξ ρούχα πάνω στην σάρκα της.



Ως ένα από τα πιο πετυχημένα cover girls του περιοδικού Bizarre πόσο «περίεργη» είναι η δική σου ζωή;

Έχω ποζάρει για περισσότερα από 50 εξώφυλλα, εκ των οποίων 8 ήταν για το Bizarre έχοντας γίνει έτσι το πιο πολυφωτογραφημένο cover girl του. Κάθε τεύχος πουλάει περισσότερα από 60.000 αντίτυπα. Αναμφισβήτητα με έκανε ακόμα πιο γνωστή και ενίσχυσε τον τίτλο μου ως latex και fetish model.


Τι σε έκανε να εξερευνήσεις στην φετιχιστική σου πλευρά;

Νομίζω ότι ανέκαθεν ήμουν πού περίεργο και άτακτο κορίτσι. Ως έφηβη μου άρεσε να φοράω σέξι εσώρουχα. Είχα αγοράσει και κάποια από pvc. Στα 18 ανακάλυψα τα λάτεξ όταν πήγα για ψώνια σε ένα τοπικό sex shop. Ε, δεν μου πήρε και πολύ να ερωτευθώ αυτά τα υπερσέξι ρούχα.

Θεωρείς τον εαυτό σου fetish model ή αυτό είναι και το lifestyle σου;

Τα φετίχ αποτελούν μέρος του lifestyle μου. Ήμουν στην σκηνή πριν αρχίσω το modeling. Πιστεύω ότι μία καλή φετιχιστική φωτογράφιση βγαίνει από μοντέλα και φωτογράφους που πραγματικά απολαμβάνουν τα φετίχ. Για μένα είναι πάθος, μία τέχνη που εκφράζω μέσα από τις φωτογραφίσεις μου. Αν το κάνεις μόνο σαν δουλεία πιστεύω ότι φαίνεται και στις φωτογραφίες.

Ποιο είναι το πιο kinky πράγμα που σου αρέσει;

Μου αρέσουν τα bdsm παιχνίδια όπως τα electro shocks αλλά τελευταία μου αρέσουν τα heavy rubber και να φοράω latex μάσκες. Ας πούμε ότι το απλό σεξ δεν είναι η συνήθεια μου.

Εκτός από το να ποζάρεις σαν μία θεά των φετίχ με τι άλλο ασχολείσαι;

Συνηθισμένα πράγματα, όπως ψώνια στο σουπερ μάρκετ και γυμναστική πέντε φορές την εβδομάδα. Παίρνω δείπνο με τους φίλους μου συχνά, κάνω clubbing μία στο τόσο και φλερτάρω με κορίτσια πολύ. Φροντίζω τις παραγγελίες από το online κατάστημα μου, δίνω συνεντεύξεις σε περιοδικά και τηλεόραση σε τακτά χρονικά διαστήματα και κάνω διάλειμμα βολτάροντας στο πάρκο με τα Τσιουάουα μου.


Ποιο είναι το top 5 από τις δουλειές που έχει κάνει;

Είναι τόσες πολλές οι δουλειές και ται επιτεύγματα για τα οποία είμαι υπερήφανη αλλά θα πω μόνο μερικά. Τα dvd μου «All Access» 1 και 2. Αυτά τα φιλμ θα γοητεύσουν οποιον θελήσει να δει πως είναι να είσαι fetish model και να πηγαίνεις σε fetish clubs. Επίσης είμαι πολύ περήφανη για την 24η θέση στο τοπ 99 των πιο όμορφων γυναικών για το 2009 του Ask Men. Το να διαγωνίζομαι και να κερδίζω μεγάλα ονόματα του Χόλιγουντ όπως η Σαρλίζ Θέρον, η Αντζελίνα Τζολί και η Κριστίνα Αγκιλέρα αφήνει μία αίσθηση σαν… βελούδο στο κορμί μου. Φυσικά το εξώφυλλο στο Playboy μου έδωσε ακόμα μεγαλύτερη αναγνωρισημότητα και με έκανε να να ανοίξω το δικό μου glamour site. Το βιβλίο μου: «Bianca Beauchamp, φετιχιστικό σύμβολο του σεξ» ήταν ένα project του οποίο εγώ έκανα την παραγωγή και έκδοση. Εκτός από φωτογραφίες έχει και κείμενα γιατί ήθελα οι φαν να με γνωρίσουν περισσότερο. Και τέλος όλα τα εξώφυλλα που έχω κάνει είναι τιμή και θα είναι σουβενίρ για μένα όταν μεγαλώσω και θα νοσταλγώ…

Ταξιδεύεις εκτός Καναδά; Και ποιες πόλεις σου αρέσουν περισσότερο;

Τα τελευταία 10 χρόνια πήγα σε πολλά fetish πάρτι ανά τον κόσμο. Από την Ευρώπη και τις ΗΠΑ μέχρι εξωτικές χώρες πήγα σε πάρτι και έκανα φωτογραφίσεις σε φανταστικές παραλίες. Μου αρέσει πολύ η Ευρώπη αλλά εξαιτίας του jet lag προτιμώ να μένω στο δυτικό τμήμα του πλανήτη. Ο βαρύς χειμώνας που έχουμε εδώ στο Μόντρεαλ με έχει κάνει να εκτιμώ ακόμα περισσότερο τα ηλιόλουστα μέρη. Πρόσφατα πήγα στην Χαβάη όπου εκτός του ότι είχα την ευκαιρία να φωτογραφηθώ σε μία πανέμορφη μαύρη παραλία είδα και μία φώκια μονάχους-μονάχους που ξεκουραζόταν στην ίδια αμμουδιά. Ήταν φανταστική εμπειρία.

Λατέξ ή PVC και γιατί;

Λατέξ φυσικά. Κατ εμέ το pvc προσπαθεί να μιμηθεί το λατέξ. Είναι καλό για αρχή και όταν έχεις περιορισμένο budget. Αλλά όταν δοκιμάσεις λατέξ δεν υπάρχει γυρισμός. Τουλάχιστον όχι για μένα.

Ποιο είναι το αγαπημένο ρούχο που έχεις στην ντουλάπα σου;

Πάντα δυσκολεύομαι στο να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση καθώς; Πιστεύω ότι κάθε στυλ βγάζει προς τα έξω και μία άλλη πτυχή μου. Για παράδειγμα, ένα μακρύ, κλασάτο και σέξι βραδινό φόρεμα είναι πολύ φινετσάτο και τέλειο για να κάνεις μία λαμπερή είσοδο σε ένα μεγάλο event. Μία στολή γάτας είναι ιδανική για φωτογραφίσεις και για να σου δίνει την αίσθηση μία υπερηρωίδας. Οι μάσκες είναι ότι πρέπει για να κρατάς την ανωνυμία σου κλπ. Μου αρέσουν όλα. Αλλά αν είχα να διαλέξω από την γκαρνταρόμπα μου το μωβ φόρεμα με τα κορδόνια θα ήταν στην κορυφή της λίστας μαζί με το πολύ λεπτό catsuit, το πολυμορφικό μωβ βραδινό φόρεμα, το φόρεμα με τις κόκκινες αγκράφες που σχεδίασα μόνη μου (το οποίο αφήνει γυμνή όλη την πλάτη) και να νέα outfit με αγκράφες από την Gin King. Λατρεύω τα χρωματιστά ρούχα!

Μετάνιωσες ποτέ, έστω και προσωρινά) που άφησες την καριέρα στο Πανεπιστήμιο για να γίνεις μοντέλο;

Ποτέ δεν μετάνιωσα που άφησα το πανεπιστήμιο όπου σπούδαζα για να γίνω καθηγήτρια. Στην πραγματικότητα είμαι ευγνώμων που στο Πανεπιστήμιο ανακάλυψαν τις δραστηριότητες μου ως μοντέλο και με απείλησαν να με κόψουν. Αναγκάστηκα να διαλέξω ανάμεσα στην διδασκαλία και το μόντελινκ λίγο νωρίτερα απ όσο περίμενα. Ήξερα πως όταν θα τελείωνα τις σπουδές θα έπρεπε να επιλέξω. Έτσι γλίτωσα χρόνο γιατί στο τέλος δεν θα ήμουν ευτυχισμένη σαν καθηγήτρια αφήνοντας πίσω την καριέρα μου σαν fetish model.

Αν ήσουν ταυτόχρονα μοντέλο και καθηγήτρια, που θα ήταν το πρώτο πρ΄γμα που θα δίδασκες στους μαθητές;

Θα τους δίδασκα το πόσο σημαντικό είναι να σέβεται κάποιος τον εαυτό του αλλά και τους άλλους.

Πως αντέδρασαν οι συγγενείς σου όταν σε είδαν για πρώτη φορά φωτογραφημένη με τα σούπερ σέξι φετιχιστικά ρούχα;

Δεν νομίζω να εκπλάγηκαν και πολύ. Πιστεύω ότι η μητέρα μου απογοητεύτηκε με την επιλογή μου να αφήσω το πανεπιστήμιο. Αλλά τώρα που με βλέπει χαρούμενη δεν την ενοχλεί.

Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

Δουλεύω για να ανεβάσω ένα νέο site που θα λέγεται Latex All Access (www.latexallaccess.com). Θα έχει όλα τα νέα που θα αφορούν στα λατέξ είτε στην fetish σκηνή είτε στην mainstream, blogs και φωτογραφίες. Επιστρατεύω bloggers για να σχηματίσω την ομάδα. Εχω επίσης μυστικά πλάνα πάνω στα οποία εργάζομαι και θα αποκαλυφθούν μέσα στον χρόνο…

Πες μου για τα site σου; Τι προσφέρουν στους αναγνώστες;

Το LatexLair.com προσφέρει ένα μεγάλο φάσμα φωτογραφήσεων με βάση το λατέξ. Προσφέρει επιπλέον βίντεο τόσο μονταρισμένα όσο και από παρασκήνια. Τα μέλη μπορούν να δουν έργα τέχνης εμπνευσμένα από τις φωτογραφίσεις μου και ένα section με εικόνες από φίλες μου. Το Lair (λημέρι) προσφέρει ακόμα ένα ελεύθερο φόρουμ που καλοδέχεται τους πάντες. Το glamour site μου είναι αφιερωμένο στις φωτογραφίες με στο ερωτικό γυμνό, τα μπικίνι, τα εσώρουχα και τα τζιν. Τα φοράω κυρίως εγώ ποζάροντας σε εξωτικές παραλίες με τα ζεστά κύματα να καταβρέχουν τις φιλήδονες καμπύλες μου. Το iLoveBianca.com είναι στην πραγματικότητα ένα κατάστημα από το οποίο οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραγγείλουν το βιβλίο μου, τα δύο dvd μου, πόστερ, περιοδικά κα. Τέλος το BiancaBeauchampAllAccess.com είναι το blog με τα νέα μου, τις πρόσφατες δημοσιεύσεις σε περιοδικά και τα project μου. Τα κείμενα συνοδεύονται από φωτογραφίες και βίντεο.


Είχες γίνει ξανθιά αλλά πολύ γρήγορα το γύρισες και πάλι στο κόκκινο. Πως κι άλλαξες γνώμη τόσο σύντομα;

Τα κόκκινα μαλλιά μου έχουν γίνει κάτι σαν σήμα κατατεθέν. Και μία φορά κοκκινομάλλα… μια ζωή κοκκινομάλλα. Το γύρισα στο ξανθό μερικές φορές, ακόμα και ως έφηβη αλλά πάντα γυρνούσα στο κόκκινο. Μία φορά τα είχα κάνει και φούξια. Αλλά τώρα έχω κατασταλάξει στα κόκκινα μαλλιά χάρη στον φίλο μου The Richard και όλα τα άλλα χρώματα τα βρίσκω βαρετά. Χαίρομαι που έκανα μερικά shootings ως ξανθιά, σαν μεταμόρφωση σε Μέριλιν Μονρό αλλά χαίρομαι που γύρισα στο πορφυρό look. Νιώθω πιο πολύ ο εαυτός μου.

Ποιοι άντρες τραβούν συνήθως το ενδιαφέρον σου;

Ειλικρίνεια, υπομονή, συμπόνια, ταλέντο σε κάποια τέχνη, καλή εμφάνιση είναι μερικά στοιχεία που κοιτάω σε ένα άντρα. Έχω σχέση με τον Martin, τον βασικό μου φωτογράφο, τα τελευταία 14 χρόνια και αναμφισβήτητα έχει όλα τα παραπάνω στοιχεία.


Η Bianca στα γρήγορα

Γεννήθηκε στις 14 Οκτωβρίου του 1977 στο Μόντρεαλ, στον Καναδά. Ο πατέρας της είναι Γαλλοκαναδός και η μητέρα της Ιταλίδα.

Το πλήρες όνομα της είναι Μπιάνκα Στέφανι Μπουσάμπ. Την βάφτισαν επιρεασμένοι από την Μπιάνκα Τζάγκερ(πρώην ηθοποιός και πρέσβυρα καλής θελήσεως από την Νιακαράγουα)

Στα 18 της ξεκίνησε να ποζάρει ως μοντέλο για ένα φοιτητή φωτογραφίας.

Παράλληλα με το Modeling σπούδασε γαλλική λογοτεχνία κι αργότερα πήρε θέση βοηθού καθηγητή στο παλιό της λύκειο. ¨όταν ένας από τους καθηγητές ανακάλυψε το site της, της επέβαλλαν να το κατεβάσει. Μετά από λίγο όμως το ξανανέβασε. Η κίνηση της αυτή προκάλεσε τις αντιδράσεις του συμβουλίου. Τελικά αρνήθηκε να το κλείσει και δήλωσε παραίτηση για να αφοσιωθεί στο modeling.

Έχει υποβληθεί σε δύο εγχειρήσεις αύξησης στήθους.

Καθιερώθηκε ως fetish model με τις φωτογραφίσεις για περιοδικά με σταθμό το εξώφυλλο για το περιοδικό Bizarre. Το Ιανουάριο του 2007 έγινε το πρώτο μοντέλο που κόσμησε το εξώφυλλο του Bizarre έξι φορές!

Φωτογραφίες της έχουν δημοσιευθεί και σε ειδικές εκδόσεις που πιο mainstream Playboy.

Η μορφή της δόθηκε και στον χαρακτήρα «Ελέξις Σινκλερ» του video game Sin Episodes.

Η ιστοσελίδα της χωρίζεται σε δύο κατηγορίες: την φετιχιστική και την glam. Μέσω αυτής πουλάει φωτογραφίες και βίντεο.

Έχει ύψος μόλις 1,57, αλλά αυτό δεν την εμπόδίζει να κάνει καριέρα μοντέλου!