Ads 468x60px

O... μύθος του lead In

Η μεγαλύτερη μούφα της... τηλεμετρικής πραγματικότητας είναι αυτό το lead in. Ένας όρος που εφευρέθηκε για να δικαιολογεί την αποτυχία μίας εκπομπής ρίχνοντας την ευθύνη στην προηγούμενη.
Θα συμφωνήσουμε απόλυτα με την θέση του Γιάννη Λάτσιου ο οποίος υποστηρίζει ότι το lead in έχει επιρεάζει μέχρι τα πρώτα 15 λεπτά μίας εκπομπής.
Πολλοί υποστηρίζουν ότι το δελτίο του Mega αν και είναι πρώτο με ποσοστά άνω του 25% πολλές φορές, είναι αποτυχημένο γιατί πέρνει lead in της τάξης του 45% από την "Μαρία την άσχημη" γεγονός που το μεταφράζουν ως πτώση άρα... αποτυχία.
Αντίστοιχα οι ίδιοι θεωρούν μεγάλη επιτυχία το δελτίο του Alpha που κάνει 10% πέρνοντας lead in 5% από τις επαναλήψεις του "Baby Dance".
Τότε, με το ίδιο σκεπτικό, τα "Υπέροχα Πλάσματα" δεν θα έπρεπε να θεωρούνται μία από τις πιο πετυχημένες σειρές της χρονιάς με τα 25άρια που κάνουν. Θα έπρεπε να θεωρούνται ως η μεγαλύτερη αποτυχία της χρονιάς γιατί πέρνει lead in 60%! Άρα ρίχνει της τηλεθεάσεις κατά 35%.
Και φυσικά τι να πει ο Λαζόπουλος που κάνει τα 60αρια του με lead in 10% από τη Στάη;
Του έχουν που του έχουν στρωμένο κόκκινο χαλί, θα πρέπει να του κάνουν μέχρι κι αγιογραφία...
 
 
Blogger Templates