Ads 468x60px

Οι αδικημένοι και οι υπερτιμημένοι των τηλεθεάσεων

Στην τηλεόραση κυκλοφορούν διάφοροι μύθοι. Ένας από αυτούς είναι και το… μονοπώλιο των κουτσομπολίστικων εκπομπών το μεσημέρι καθώς επίσης και των απογευματινών εκπομπών που επικεντρώνονται στο κοινωνικό κους κους. Τόσο τα έντυπα όσο και οι εκπομπές που παρουσιάζουν τις τηλεθεάσεις δίνουν βαρύτητα στα επιτεύγματα των συγκεκριμένων αυτών προγραμμάτων. Κι όχι άδικα καθώς είναι ανταγωνιστικά μεταξύ τους. Ωστόσο από τον χορό μένουν απ’ έξω κάποια άλλα που στην πραγματικότητα προσελκύον μεγαλύτερο ή στην χειρότερη ίσο κοινό.

Οι ειδήσεις καταποντίζουν το κους κους
Η πιο χαρακτηριστική περίπτωση «αδικημένου» προγράμματος είναι το καθημερινό μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων του Mega που παρουσιάζουν διαδοχικά ο Αντώνης Λιάρος και η Λίνα Δρούγκα. Με τηλεθεάσεις που «παίζουν» μεταξύ του 25% και 30% έρχεται μακράν πρώτο στην ώρα 14.00- 15.00. Εντυπωσιακές είναι οι τηλεθεάσεις που κάνουν και οι επαναλήψεις των «Δύο ξένων» που ακολουθούν το δελτίο. Μία σειρά που έχει παιχθεί ουκ ολίγες φορές και –το κυριότερο- δεν έχει καν φινάλε καταφέρνει να είναι ανταγωνιστική με τηλεθεάσεις που κυμαίνονται μεταξύ 15% και 22%!

Από κοντά ακολουθεί ο ΑΝΤ1 με το δικό του μεσημεριανό δελτίο το οποίο παίζει στο 16% με 17% ενώ οι επαναλήψεις των σειρών «Κωνσταντίνου και Ελένης» και «Άκρως οικογενειακόν» κυμαίνονται στο 15% με 19% και 15% με 17% αντίστοιχα.

Απένταντι στις παραπανω προγράμματα, οι πολυπροβεβλημένες κουτσομπολίστικες εκπομπές σημειώνουν τηλεθεάσεις από 12% έως 19%. Το «Κους κους το μεσημέρι» που στο σύνολο του έρχεται πρώτο απέναντι στον άμεσο ανταγωνισμό του, συνήθως βρίσκεται 7 μονάδες πίσω από την κορυφή!


Επαναλήψεις, αξίζει να τις δεις…
Τα απογεύματα, από τις 16.00 έως τις 19.00, αυτή που φαίνεται να κυριαρχεί είναι η Τατιάνα Στεφανίδου με το «Αξιζει να το δεις». Η αλήθεια όμως είναι ότι οι φετινές τηλεθεάσεις που κάνει απέχουν αρκετά από τις περσινές που σπανίως έπεφταν κάτω από το 25%. Αυτή την χρονιά συμβαίνει το αντίθετο, σπάνια ξεπερνάει το 25%. Μπορεί να εξακολουθεί να προηγείται των άλλων εκπομπών κοινωνικού κουτσομπολιού, ωστόσο ο έντονος ανταγωνισμός έρχεται από τις επαναλήψεις των σειρών του Mega. Τόσο τα «10 λεπτά κύρηγμα» όσο και η «Νταντά» βρίσκονται καθημερινά σε απόσταση αναπνοής κι ενίοτε την «καβαλάνε» κιόλας. Η πρώτη σειρά σημειώνει από 17% έως 22% ενώ η δεύτερη 17% έως 20%. Με άλλα λόγια, βρίσκονται σταθερά πιο ψηλά από όλες τις απογευματινές εκπομπές, και «χτυπάνε» άμεσα το «Αξίζει να το δεις» που σημειώνει συνήθως από 18% έως 25%.


Υγ
Ευχαριστούμε την διάσημη τηλεκριτικό που υιοθέτησε σε άρθρο της τα όσα επισημάναμε για τον μύθο των μεσημεριανών εκπομπών.


 
 
Blogger Templates